Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Sunshine schreef: jep ;D 8)
Ik hoop dat ik hem langer heb dan mijn vorige , dat was de tweede keer dat ik hem gebruikte toen die ring klapte :o
Door Francisca
sylvia schreef: Ik hoop dat ik hem langer heb dan mijn vorige , dat was de tweede keer dat ik hem gebruikte toen die ring klapte :o
heb je ook niet veel aan gehad :-\
Door gonny
sylvia schreef: Ron belde net dat hij hem had opgehaald , morgen brengt hij hem als hij Gail komt halen :D
OLE....OLEEEEE.. ;D ;D ;D
Door zurca
Nouuuuu dat ziet er zeker goed uit!!
Ben benieuwd wat voor merk het is en of ze ook nog gewoon in de winkel te koop zijn....dat is dan iets om effe voor te gaan sparen ;)
Door sylvia
zurca schreef: Nouuuuu dat ziet er zeker goed uit!!
Ben benieuwd wat voor merk het is en of ze ook nog gewoon in de winkel te koop zijn....dat is dan iets om effe voor te gaan sparen ;)
Dit is nog een nieuwe , zit nog 6 maanden garantie op
Door Truus
sylvia schreef: Dit is nog een nieuwe , zit nog 6 maanden garantie op
Het is een mooie 8). Ik heb zelf zón oude ijzeren die je klem moet zetten. Werkt werk als een tierelier.
Door sylvia
Truus schreef: Het is een mooie 8). Ik heb zelf zón oude ijzeren die je klem moet zetten. Werkt werk als een tierelier.
Deze hoeft in principe alleen vlees te malen, hooguit een kippennek aan bot . Ik heb em puur om kattenvoer te maken
Door sylvia
Nou ik heb heem en hij ziet er goed uit de motor maakt de helft minder herrie dan die andere molen en heel fijn het gehele maal gedeelte is van metaal, dus geen kans dat de ring afbreekt zoals bij de vorige die van plastic was. Als ik em gebruikt heb dan horenn jullie hoe hij maalt ( daar gaat het tenslotte om) :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door