Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kim_S schreef: O, en een knuf voor Nynke en Kaela en wie er verder nog een kan gebruiken!  :bigarmhug:
Oscar heeft op mijn hoofdkussen gekwijld en hij heeft boekmaag op  :yucky:

Het goede nieuws is dat beter met hem gaat! Ligt nu tiwn minuten na de laatsye ronde en hijgt al niet meer. Ben echt heel blij!
Door Kim_S
Kaela schreef: Oscar heeft op mijn hoofdkussen gekwijld en hij heeft boekmaag op  :yucky:

Het goede nieuws is dat beter met hem gaat! Ligt nu tiwn minuten na de laatsye ronde en hijgt al niet meer. Ben echt heel blij!
Uh... IEUW!!!  :-X

Fijn dat het beter met hem gaat  :-*
Door eelke
Haaaa ook thuis  :D ik was om 1 uur begonnen vandaag.

Heb nu dan wel echt weekend  8) nou ja,  nog steeds niet kunnen doen wat ik wil doen, maar goed, dat zijn maar details he! Volgende week weer een week. En daarna vakantie, whoei!!!!!  :D

Het was afsluiting van de kermis, er werd een vuurwerkshow naast ons kantoor afgestoken. Wel ff gekeken, mooi!
Door EliScooby
Kim_S schreef: Balen!!!

Meneer S is tegenwoordig bijna altijd pas na 20.00 uur thuis (vanaf 8-9 uur 's morgens). Maar morgen issie lekker vrij omdat hij zulke lange dagen gemaakt had deze week  :)
De rest is inderdaad uurtje factuurtje  :biggrin2:
Het is maar relatief erg; werk tegenwoordig van woensdag t/m zaterdag, dus dan werk ik wel 10+u/dag, zodat ik toch m'n 40u heb en de zaterdagtoeslag op de spaarrekening kan.
Laatst gewijzigd door EliScooby op vr 12 sep 2014, 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Het is maar relatief erg; werk tegenwoordig van woensdag t/m zaterdag, dus dan werk ik wel 10+u/dag, zodat ik toch m'n 40u heb en de zaterdagtoeslag op de spaarrekening kan.
Da's ook niet verkeerd! En nog steeds middagen/avonden?
Door Nynke
Mogge Kim  :P :P  Ik was er om 6 uur uit, was gisteravond vroeg naar bed gegaan; als ik slaap voel ik de pijn niet  ::)
Ik hoop ook dat de -molletjes goed gaan helpen !!  Aan de andere kant, achteraf, begrijp ik de -molletjes niet, want -mol werkt niet tegen ontstekingen i.t.t. ibu  :-\ :-\  Misschien toch maar eens navragen.
Door cj
Hoi Nyn, ik heb ook Tietze. En paracetamol is dan net zoiets als een pleister op je voorhoofd plakken.
Omdat mijn maag een opdonder kreeg van de nsaids, heb ik een zenuwblokkade gekregen. Perfect, heb nu geen last meer. Bij mij voelde mijn borstbeen alsof ik er een enorme ram op had gekregen. Wat de hele dag bezig met mijn ademhaling. Als je er meer over wilt weten pb me maar.
Gr Saskia
Door Kaela
Heerlijk geslapen vannacht, nadat ik in slaap ben gevallen tijdens het kijken van Extremly Loud en Encradably close. Vanmorgen lekker rustig wakker geworden met een zeer rustige en relaxte (en dus pijnvrije denk ik) Oscar. Boodschapjes gedaan, telefoontjes gepleegd, gaaitjes poosje buiten. Nu nog even wat eten en dan op voor de laatste werkdag van vandaag.

Wij hebben geen uurtje-factuurtje nu met de overuren, maar ik heb wel straks een hele berg verlof staan van alle overuren. Dus ik heb straks lekker nog een week extra vakantie in het vooruitzicht staan en dat vind ik bijzonder fijn. Hoe zeggen ze dat ook al weer: een beloning is pas een beloning als het als zodanig ervaren wordt. Ik ervaar verlof als bijzonder belonend  :biggrin2: En daar pikt de belastingdienst ook niets van in, scheelt ook weer.
Nynke schreef: Mogge Kim  :P :P  Ik was er om 6 uur uit, was gisteravond vroeg naar bed gegaan; als ik slaap voel ik de pijn niet  ::)
Ik hoop ook dat de -molletjes goed gaan helpen !!  Aan de andere kant, achteraf, begrijp ik de -molletjes niet, want -mol werkt niet tegen ontstekingen i.t.t. ibu  :-\ :-\  Misschien toch maar eens navragen.
Nou, dat is wat ik ook al dacht  ???, dan zou je eerder aan ibuprofen denken. Je zou nog eens na kunnen vragen wat de achterliggende reden daarvan is? Alleen maar pijnstillen is in deze natuurlijk pure symptoombestrijding. Ontsteking remmen eigenlijk ook, want die is er natuurlijk niet voor niets gekomen  ;). Fijn dat je er wel door kunt slapen.

Vanmiddag nieuw consult en vlees halen van SW-lijntje. Morgen schooldag en zondag werken van 6-12. 'S middags vervolgconsult en zus helpen vlees inpakken van SW, ze is hoogzwanger.
Door koekje
Kim_S schreef: Ik krijg er veel voor terug. Jij ook Koek?  :biggrin2:
Jaaaa!
- wallen
- rimpels
- grijze haren
- kotsvlekken
- strontlucht
- warrige ongewassen haren

Best veel!
Door Pauline
;D ;D ;D ;D ;D Ik heb medelijden Kim en Koek!

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.  :-*

Arme Joepiedepoepie heeft zijn nagel tot op het leven afgesleten en het bloedt iedere keer opnieuw.... Hij wil echt helemaal niets meer!!! Liggen, liggen, liggen en voor de rest moet ik het maar bekijken vindt hij. :-X Helaas de aquatherapie af moeten zeggen daardoor want dat gaat het niet worden zo. Had geen idee dat een nagel zoveel pijn kan doen. Aan de andere kant is het ook wel "fijn" dat hij het zo goed voelt, gevoel zit er duidelijk wel weer in zijn pootjes.

Edit: met dank aan Conleeuw weet ik wat ik doen moet en heb het nageltje vakkundig afgeplakt. Nu maar hopen dat we maandag weer kunnen aquasporten.  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Pauline op vr 12 sep 2014, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door