Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: O, en een knuf voor Nynke en Kaela en wie er verder nog een kan gebruiken!Oscar heeft op mijn hoofdkussen gekwijld en hij heeft boekmaag op![]()
Kaela schreef: Oscar heeft op mijn hoofdkussen gekwijld en hij heeft boekmaag opUh... IEUW!!!
Het goede nieuws is dat beter met hem gaat! Ligt nu tiwn minuten na de laatsye ronde en hijgt al niet meer. Ben echt heel blij!
Kim_S schreef: Balen!!!Het is maar relatief erg; werk tegenwoordig van woensdag t/m zaterdag, dus dan werk ik wel 10+u/dag, zodat ik toch m'n 40u heb en de zaterdagtoeslag op de spaarrekening kan.
Meneer S is tegenwoordig bijna altijd pas na 20.00 uur thuis (vanaf 8-9 uur 's morgens). Maar morgen issie lekker vrij omdat hij zulke lange dagen gemaakt had deze week
De rest is inderdaad uurtje factuurtje![]()
Mini's 3-tal schreef: Het is maar relatief erg; werk tegenwoordig van woensdag t/m zaterdag, dus dan werk ik wel 10+u/dag, zodat ik toch m'n 40u heb en de zaterdagtoeslag op de spaarrekening kan.Da's ook niet verkeerd! En nog steeds middagen/avonden?
Nynke schreef: Mogge KimNou, dat is wat ik ook al dacht ???, dan zou je eerder aan ibuprofen denken. Je zou nog eens na kunnen vragen wat de achterliggende reden daarvan is? Alleen maar pijnstillen is in deze natuurlijk pure symptoombestrijding. Ontsteking remmen eigenlijk ook, want die is er natuurlijk niet voor niets gekomen![]()
Ik was er om 6 uur uit, was gisteravond vroeg naar bed gegaan; als ik slaap voel ik de pijn niet
![]()
Ik hoop ook dat de -molletjes goed gaan helpen !! Aan de andere kant, achteraf, begrijp ik de -molletjes niet, want -mol werkt niet tegen ontstekingen i.t.t. ibu![]()
Misschien toch maar eens navragen.
Kim_S schreef: Ik krijg er veel voor terug. Jij ook Koek?Jaaaa!![]()