keetje schreef: Tuurlijk maar ik heb in de garage al 3 lange planken met lol staan.Van lol kun je nooit genoeg hebben![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
keetje schreef: Tuurlijk maar ik heb in de garage al 3 lange planken met lol staan.Van lol kun je nooit genoeg hebben![]()
keetje schreef: Wij zijn eruit, we willen een ketel, nu nog welke? Ik denk dat ik toch voor een volautomatische ga. En dan die weckpotten. Ik zie nu overal die platte maar hoe zit het eigenlijk met die potten die we gewoon als voorraadpotten in de keuken hebben staan, met zo'n beugel om de deksel? Kan je daar ook in wecken? Die noemen we toch ook weckpotten?Ik denk dat je met wecken veel méér dingen houdbaar kunt maken. En veel sneller. Om dingen in de Sedonia (Ja? Ja? Vond de zeeman haar leuk?!
Maar dan nog speelt de vraag, wat is het nut, behalve de lol dan, als je al een Sedonia en 3 vriezers hebt. Wie helpt me over de streep?? Ohja, 1 keer wecken en dan kost het verder geen energie meer, wat de vriezer dus wel kost.
Lizzy schreef: Oh jeehet is een Merten & storck Kochstar A 2500 automat. Dus ja een elektrische![]()
! Is het toevallig een elektrische?
Lida. S schreef: het is een Merten & storck Kochstar A 2500 automat. Dus ja een elektrischeOok DAT nog
K&D schreef: Wat is het verschil tussen wecken en blik? (behalve het deksel dan...)Wecken doe je zelf en blikken niet. weckglas kan je doorheen kijken, dat staat leuker in de kelder. Blik zit meestal suiker of andere toevoegingen in, bij wecken hoef je dat zelf niet toe te voegen. wecken geeft meer voldoening dan een blik in de super kopen.
keetje schreef: Maar dan nog speelt de vraag, wat is het nut, behalve de lol dan, als je al een Sedonia en 3 vriezers hebt. Wie helpt me over de streep?? Ohja, 1 keer wecken en dan kost het verder geen energie meer, wat de vriezer dus wel kost.goed smakende bezigheidstherapie
keetje schreef: Maar dan nog speelt de vraag, wat is het nut, behalve de lol dan, als je al een Sedonia en 3 vriezers hebt. Wie helpt me over de streep?? Ohja, 1 keer wecken en dan kost het verder geen energie meer, wat de vriezer dus wel kost.Veel langer houdbaar zonder kwaliteitsverlies (als je het goed doet).
Lida. S schreef: Veel langer houdbaar zonder kwaliteitsverlies (als je het goed doet).Only at barfplaats is dit een reden
Lekkerder.
Neemt geen ruimte in beslag in de vriezer, dus meer ruimte voor barf