eelke schreef: Ja ik leek heel wat afgelopen zomer, maar ja....Nou maar jij wist best wel veel hoor! Sowieso meer dan ik!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Ja ik leek heel wat afgelopen zomer, maar ja....Nou maar jij wist best wel veel hoor! Sowieso meer dan ik!![]()
dus deze verloren wedstrijd aan het gebrek van zijn kwaliteit hangen gaat te verIk heb het ook niet over de Vlaar bij Feyenoord maar de Vlaar van nu die ons tijdens het WK meerdere malen op de been heeft weten te houden.
dinky89 schreef: Ik denk dat Vlaar juist de jonge jongens mee kan nemen in die flow, mede door coaching![]()
De Jong is inderdaad ook zo'n speler die tenminste wat duelkracht en ervaring heeft![]()
Hoop echt dat de verdedigers zich in het buitenland door (blijven) ontwikkelen want dat is wel duidelijk de meest zwakke linie in mijn ogen. Daarnaast missen we nog een echte vervanger van Nigel de Jong op het middenveld. Heb wel eens het idee dat er teveel mooi weer voetballers rondlopen en er daardoor niet een vervanger is van Nigel de Jong (die veel voldoening haalt uit een goede blocktackle).
Al worden spelers in de Nederlandse competitie ook totaal niet gehard met de scheidsrechters die hier rondlopenMede een reden waarom 'we' op Europees niveau zo weinig presteren.
Ik ben trouwens met het voetbalvirus aangestoken door mijn huidige vriend. Kom uit een gezin waar voetbal zo ongeveer de deur werd gewezen (alleen mijn moeder vind Nederlands elftal nog wel leuk, vader heeft enorme hekel aan voetbal en weet dus ook niet wat buitenspel is). Tja, en toen name vriendje mij mee naar stadion waar RBC werd verslagen met 7-1 en was ik verkocht
Mede door een hattrick van Klaas Jan Huntelaar waardoor ik ergens toch een zwak voor hem heb ontwikkeld (al is hij alleen als spits binnen de 16 meter fantastisch, daarbuiten heb je zo goed als niets aan hem helaas).
Kim_S schreef: Heb je toch weer je momentje meegepiktJa idd.![]()