Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
TMG1961 schreef: wat zijn dat?
Aussi = trainingspak van het merk Australien Nike Air Max-jes zijn sportschoenen van het merk Nike, modelnaam = Air Max, een outfit wat in de jaren 90 gedragen werd door de gabbers
Door Pauline
Voor de derde keer naar de sportschool geweest met een personal coach, gaat geweldig! En belangrijker... ik vind het heel erg leuk. Woensdag gaan we weer. Zo meteen met de jongens nog even op pad, want het is hier werkelijk prachtig weer. Joep heeft een beetje een off day..... Hij is duidelijk erg moe, zit regelmatig verdwaasd achterom te kijken naar zijn poten (vraagt zich misschien wel af waarom die niet doen wat hij wil) en dat vind ik toch wel moeilijk hoor. Verder ben ik al een paar dagen verdrietig omdat ik ineens mijn moeder zo mis..... :'( :'( De eerste tijd ging het wel en mijn verstand weet ook heel goed dat het leven voor mama niet leefbaar meer was, maar toch.... Ga zo maar even met J&J naar papa, want ik merk ook dat hij er verdrietig onder is en dat heeft uiteraard ook zijn weerslag om mijn gevoel.

Morgenochtend krijgt Joep voor de eerste keer hydrotherapie, dus ik zal een paar stukken worst meenemen. Voor "gewone" koekjes gaat hij vast geen moeite doen. :biggrin2:
Door TMG1961
Mowgli schreef: Aussi = trainingspak van het merk Australien Nike Air Max-jes zijn sportschoenen van het merk Nike, modelnaam = Air Max, een outfit wat in de jaren 90 gedragen werd door de gabbers
Die rage heb ik aan me voorbij laten gaan
Door - pien -
Ik kwam net iemand tegen en raakte aan de klets, ze had een buitenlands hondje bij zich, met een slipketting om  :o
Ik dacht echt dat daar niet meer mee werd getraind  :-X Maar dat moest zei ze, als ze een ruk aan de ketting gaf als ie niet luisterde, was het net of z'n moeder in z'n nek beet.
Eerlijk waar...
Ik vond het triest.
'We gaan niet met een zak snoep rondlopen' had de trainster gezegd.
Toen ik met Kees ging trainen moest ze een slipketting om (als enige van de pupgroep) maar dat was 18 jaar geleden!
Door Kim_S
Knuf Pauline!  :bigarmhug:

Nou schiet mij maar lek. Donderdag sollicitatie, komende maandag sollicitatie. En ik kreeg net een telefoontje of ik morgen naar Uden (= 3 uur enkele reis) kon komen voor een sollicitatie  :-X Dat lukt dus niet op zo'n korte termijn, zonder auto en met 2 kindjes die nog niet alleen thuis kunnen blijven  ::) Ze gaan overleggen of het ook volgende week kan. Ik hoop het maar! Dat wordt dan nummer 3 in1 week tijd. Moet toch wat uitkomen zou je zeggen?!
Door Hope
pienke schreef: Ik kwam net iemand tegen en raakte aan de klets, ze had een buitenlands hondje bij zich, met een slipketting om  :o
Ik dacht echt dat daar niet meer mee werd getraind  :-X Maar dat moest zei ze, als ze een ruk aan de ketting gaf als ie niet luisterde, was het net of z'n moeder in z'n nek beet.
Eerlijk waar...
Ik vond het triest.
'We gaan niet met een zak snoep rondlopen' had de trainster gezegd.
Toen ik met Kees ging trainen moest ze een slipketting om (als enige van de pupgroep) maar dat was 18 jaar geleden!
Hier in de buurt zit een hondenschool, die trainen standaard met slipkettingen. En dus zie je bijvoorbeeld teckels van een turf hoog met een slipketting om. Dat is hier kennelijk heel normaal.
En heel eerlijk? Soms zou ik er ook wel eens één uit de kast willen halen als onze puber-pup me weer eens de arm uit de kom trekt omdat hij iets ziet.
Maar ik hou het braaf bij mijn u-lead.
Door eelke
Kim_S schreef: Knuf Pauline!  :bigarmhug:

Nou schiet mij maar lek. Donderdag sollicitatie, komende maandag sollicitatie. En ik kreeg net een telefoontje of ik morgen naar Uden (= 3 uur enkele reis) kon komen voor een sollicitatie  :-X Dat lukt dus niet op zo'n korte termijn, zonder auto en met 2 kindjes die nog niet alleen thuis kunnen blijven  ::) Ze gaan overleggen of het ook volgende week kan. Ik hoop het maar! Dat wordt dan nummer 3 in1 week tijd. Moet toch wat uitkomen zou je zeggen?!

Zoooo jij gaat lekker!!

Joep moest ook een slipketting om. Gijs eigenlijk ook maar die zette dan geen stap meer, dus een gewoon bandje. Niet mijn manier ben ik achter gekomen, dus bij een volgende cursus ga ik naar een andere school.
Door Angelique
Kim_S schreef: Knuf Pauline!  :bigarmhug:

Je wordt ineens populair  :biggrin2:  Maar ik neem aan dat de standplaats dan wel ietsje dichterbij is?
Door Kaela
Oh Plien, dat gemis komt elke keer weer binnen. Dikke knuf  :bigarmhug:. Gaat Joep zwemmen of op een loopband lopen? Ik hoop dat ie lekker meewerkt en het goed gaat!

OT: pijnstiller lijkt het nog niet echt te zijn voor Oscar. Vannacht onrustig, vanmiddag dikke stakingen met wandelen en weer getwijfel met zal ik nou wel of niet gaan pissen/kakken. Morgen maar even bellen voor overleg en ons plan hem weer alleen te leren slapen ook maar weer de koelkast in.

Vandaag was het op het werk weer volkomen idioot. Voor 25 uur mankracht hebben en voor bijna 75 uur aan werk, dat gaat niet lukken niet. Met wat kunst en vliegwerk toch het belangrijkste gehaald en een deel van het minder belangrijke gedaan. Iedereen heeft knalhard gewerkt, echt top! Maar ik hoop wel dat we morgen nieuws krijgen over wanneer de versterking gaat komen!
Door Kim_S
Angelique schreef: Je wordt ineens populair  :biggrin2:  Maar ik neem aan dat de standplaats dan wel ietsje dichterbij is?
Standplaats is Nederland. Inclusief barfmobiel lease-auto  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door