Pluto schreef: Bijpassende Aussie en Nike Air Max-jes?wat zijn dat?
![]()
![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pluto schreef: Bijpassende Aussie en Nike Air Max-jes?wat zijn dat?
![]()
![]()
TMG1961 schreef: wat zijn dat?Aussi = trainingspak van het merk Australien Nike Air Max-jes zijn sportschoenen van het merk Nike, modelnaam = Air Max, een outfit wat in de jaren 90 gedragen werd door de gabbers
TMG1961 schreef: wat zijn dat?Dresscode voor de gabber in de jaren 90:
Mowgli schreef: Aussi = trainingspak van het merk Australien Nike Air Max-jes zijn sportschoenen van het merk Nike, modelnaam = Air Max, een outfit wat in de jaren 90 gedragen werd door de gabbersDie rage heb ik aan me voorbij laten gaan
pienke schreef: Ik kwam net iemand tegen en raakte aan de klets, ze had een buitenlands hondje bij zich, met een slipketting omHier in de buurt zit een hondenschool, die trainen standaard met slipkettingen. En dus zie je bijvoorbeeld teckels van een turf hoog met een slipketting om. Dat is hier kennelijk heel normaal.
Ik dacht echt dat daar niet meer mee werd getraindMaar dat moest zei ze, als ze een ruk aan de ketting gaf als ie niet luisterde, was het net of z'n moeder in z'n nek beet.
Eerlijk waar...
Ik vond het triest.
'We gaan niet met een zak snoep rondlopen' had de trainster gezegd.
Toen ik met Kees ging trainen moest ze een slipketting om (als enige van de pupgroep) maar dat was 18 jaar geleden!
Kim_S schreef: Knuf Pauline!
Nou schiet mij maar lek. Donderdag sollicitatie, komende maandag sollicitatie. En ik kreeg net een telefoontje of ik morgen naar Uden (= 3 uur enkele reis) kon komen voor een sollicitatieDat lukt dus niet op zo'n korte termijn, zonder auto en met 2 kindjes die nog niet alleen thuis kunnen blijven
Ze gaan overleggen of het ook volgende week kan. Ik hoop het maar! Dat wordt dan nummer 3 in1 week tijd. Moet toch wat uitkomen zou je zeggen?!
Kim_S schreef: Knuf Pauline!Je wordt ineens populair
Nou schiet mij maar lek. Donderdag sollicitatie, komende maandag sollicitatie. En ik kreeg net een telefoontje of ik morgen naar Uden (= 3 uur enkele reis) kon komen voor een sollicitatieDat lukt dus niet op zo'n korte termijn, zonder auto en met 2 kindjes die nog niet alleen thuis kunnen blijven
Ze gaan overleggen of het ook volgende week kan. Ik hoop het maar! Dat wordt dan nummer 3 in1 week tijd. Moet toch wat uitkomen zou je zeggen?!
Angelique schreef: Je wordt ineens populairStandplaats is Nederland. Inclusief barfmobiel lease-autoMaar ik neem aan dat de standplaats dan wel ietsje dichterbij is?
Kim_S schreef: Standplaats is Nederland. Inclusief barfmobiel lease-autoDat klinkt goed...als Nederland dan maar geen alkmaar is oid![]()