Het is minder dan de helft wat ik normaal kolf.
Zo'n 150 cc drinkt hij. Per keer. Maar ook wel uitschieters naar meer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Urs schreef: Nou hier in in de Fam./ vrienden kring word de bv mbt minder allergieën ontkracht, kinders borst voeding gehad en flink allergisch voor bepaalde voeding en dieren, ander gezin kinders veel ziek. En kinders geen bv gehad en niet allergisch en amper ziek.Nu, je moet wel vergelijken zoals het moet he. Het ene gezin kan sws vatbaarder zijn voor allergieën...
Else! schreef: Nou ik kreeg er op een gegeven moment de schurft aan om 2 x te moeten kolven voor 1 voeding en heb 2 mnd dat aangevuld met kV. Vond t eerst niks maar heb dat een beetje losgelaten en dat gaf mij uiteindelijk wel rust. Zo kon ik de bv nog steeds fijn en leuk houden. Weet je wat lastig is dat er weinig evidence voor van alles is.Google dan maar eens motilium...
- ik kon geen een langer termijn onderzoek vinden dat kindjes die bv hebbenfekregen daadwerkelijk minder allergieën hebben, jullie wel?
- heb trouwens ook geen hele slechte artikelen over die domperidon gelezen, jullie? Zo ja hebben jullie een link daarvan?
Ik ben echt pro borstvoeding hoor maar heb ook rekening gehouden met mezelf in de keuzes die ik heb gemaakt.
Nadia hoop dat t snel weer toeneemt!!
Nadia schreef: Maar dat laatste doet toch niemand hier?Ik merk geen rare blikken in mijn omgeving dat Vera nog steeds BV krijgt. Men vindt het heel normaal.
En andersom is het ook hoor. Als je zegt dat je na 6 mnd nog bv geeft word je ook voor gek verklaard.
Ja, ik vind bv om honderden redenen beter dan KV. Dus ik laat dat wel blijken. Maar dat heeft niets te maken met disrespect. Maar puur mijn enthousiasme over de bv. Vergelijk het maar met de enthousiasme van vers voeding. Ook daar kennen we haast allemaal de bijwerking van de enthousiasme erover.
Bv geven is voor mij een deel van mijn moederschap. Das iets wat velen ook niet begrijpen.
Nadia schreef: Maar dat laatste doet toch niemand hier?dat zeg ik toch niet, ik bedoel in het algemeen.
En andersom is het ook hoor. Als je zegt dat je na 6 mnd nog bv geeft word je ook voor gek verklaard.
Ja, ik vind bv om honderden redenen beter dan KV. Dus ik laat dat wel blijken. Maar dat heeft niets te maken met disrespect. Maar puur mijn enthousiasme over de bv. Vergelijk het maar met de enthousiasme van vers voeding. Ook daar kennen we haast allemaal de bijwerking van de enthousiasme erover.
Bv geven is voor mij een deel van mijn moederschap. Das iets wat velen ook niet begrijpen.
Urs schreef: dat zeg ik toch niet, ik bedoel in het algemeen.Soms zijn dingen van gevoel moeilijk uit te drukken. Helemaal op papier.