Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
bloemetje schreef: Als dat alles is wat je aantrekt kan t je best weleens heel snel een baan opleveren ja :biggrin2:
Ik heb zo'n vermoeden dat dat juist averechts gaat werken  ::)
:biggrin2:
Door Kim_S
Nadia schreef: Om in dezelfde categorie te blijven.. Ik ga morgen solliciteren. Is een vacature vrij gekomen. Die baan MOET ik hebben..

@kim, wat ga je voor werk doen?
Geen idee nog wat ik precies zou moeten gaan doen, ik moet nog op gesprek  :biggrin2:
De ene is voor een onderzoek naar kanker, de andere voor bodemzuivering en controle daarvan. Allebei laboratorium banen.

Jij ook succes dan!
Door Nynke
-Saskia- schreef: Succes met solliciteren allemaal!! :thumbup:
+1  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: 

OT: Drukke werkweek gehad, maar ik heb het overleefd. Morgen vieren we manlief's verjaardag, die wordt 49.
Ik heb pijn in mijn ene borst, net alsof ik er op gelegen heb of zo. Al een paar dagen. :-\ :-\
Kom je thuis van een fijne wandeling heeft je buurvrouw een zelfmoordpoging gedaan. (Niet mijn schoonzus) was een compleet circus. Zoontje kon nergens heen dus die is door de politie meegenomen. Toen haar "man" thuiskwam van zijn werk hebben we die eerst maar even opgevangen. Niemand van de school of de hulpverleners wisten dat hij daar nog woonde of hadden contactgegevens van hem.
Door bloemetje
Nynke schreef: +1  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: 

OT: Drukke werkweek gehad, maar ik heb het overleefd. Morgen vieren we manlief's verjaardag, die wordt 49.
Ik heb pijn in mijn ene borst, net alsof ik er op gelegen heb of zo. Al een paar dagen. :-\ :-\
Alvast gefeliciteerd  :-*
Je voelt toch niks in je borst hoop ik?! Anders maandag laten checken hoor!
Door eelke
Pittig weekje volgende week! Mijn lief moet vanaf dinsdag 8 dagen achter elkaar van 6 tot 4 werken. En deze maandag eerst nog een normaal dagje  :o
Oke, ik werk dan nog steeds niet meer natuurlijk, maar geloof dat verder echt alles thuis dan wel op mij neer komt :P

Daarna heeft ie dan wel vakantie, als het goed is  8)
Door EliScooby
eelke schreef: Pittig weekje volgende week! Mijn lief moet vanaf dinsdag 8 dagen achter elkaar van 6 tot 4 werken. En deze maandag eerst nog een normaal dagje  :o
Oke, ik werk dan nog steeds niet meer natuurlijk, maar geloof dat verder echt alles thuis dan wel op mij neer komt :P

Daarna heeft ie dan wel vakantie, als het goed is  8)
Het bijbehorende spreekwoord is hier dan: Uurtje factuurtje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door