bloemetje schreef: Als dat alles is wat je aantrekt kan t je best weleens heel snel een baan opleveren jaIk heb zo'n vermoeden dat dat juist averechts gaat werken![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
bloemetje schreef: Als dat alles is wat je aantrekt kan t je best weleens heel snel een baan opleveren jaIk heb zo'n vermoeden dat dat juist averechts gaat werken![]()
Kim_S schreef: Ik heb zo'n vermoeden dat dat juist averechts gaat werken
![]()
Nadia schreef: Om in dezelfde categorie te blijven.. Ik ga morgen solliciteren. Is een vacature vrij gekomen. Die baan MOET ik hebben..Geen idee nog wat ik precies zou moeten gaan doen, ik moet nog op gesprek
@kim, wat ga je voor werk doen?
-Saskia- schreef: Succes met solliciteren allemaal!!+1![]()
Nynke schreef: +1Alvast gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
OT: Drukke werkweek gehad, maar ik heb het overleefd. Morgen vieren we manlief's verjaardag, die wordt 49.
Ik heb pijn in mijn ene borst, net alsof ik er op gelegen heb of zo. Al een paar dagen.![]()
![]()
eelke schreef: Pittig weekje volgende week! Mijn lief moet vanaf dinsdag 8 dagen achter elkaar van 6 tot 4 werken. En deze maandag eerst nog een normaal dagjeHet bijbehorende spreekwoord is hier dan: Uurtje factuurtje!![]()
Oke, ik werk dan nog steeds niet meer natuurlijk, maar geloof dat verder echt alles thuis dan wel op mij neer komt![]()
Daarna heeft ie dan wel vakantie, als het goed is 8)