eelke schreef: Goooooooo Kim!Zo voel ik me nu ook

Zijn allebei leuke banen, dus ik ga er helemaal voor!
Misschien wil ik je Fordje Feest dan wel Eelke

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Goooooooo Kim!Zo voel ik me nu ook
Kim_S schreef: Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! En de maandag daarna nog een!Super Kim, heel veel succes!![]()
Kim_S schreef: Zo voel ik me nu ook
Zijn allebei leuke banen, dus ik ga er helemaal voor!
Misschien wil ik je Fordje Feest dan wel Eelke![]()
Kim_S schreef: Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! En de maandag daarna nog een!Klinkt helemaal goed, we duimen voor je![]()
Kim_S schreef: Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! En de maandag daarna nog een!Ik op donderdag alleen! Maar wel erg leuke baan en te combineren met mijn andere bezigheden![]()
Mieke L. schreef: Kim en Bloemetje beiden veel succes met de sollicitaties!+1!!! Heel veel succes.
bloemetje schreef: Ik op donderdag alleen! Maar wel erg leuke baan en te combineren met mijn andere bezighedenHee gaaf jij ook! Ik donderdag om 10.30. Hoe laat moet je? Ik moet om 10 uur, heb ik minder tijd om te stressen. Ik heb vandaag mijn outfit gekocht bij de primark.
Ik vertel t trouwens aan niemand in mijn omgeving..
Kim_S schreef: Hee gaaf jij ook! Ik donderdag om 10.30Cool gaan we samen nerveus zijn
Daar zeg je wat, outfitEens in mijn kast duiken of ik (überhaupt) nog iets netjes heb dat ook nog past
![]()
bloemetje schreef: Cool gaan we samen nerveus zijnTis voor een baan in een laboratorium. Kan wel een witte jas aantrekken. Ik kreeg een dresscode
.
Kim_S schreef: Tis voor een baan in een laboratorium. Kan wel een witte jas aantrekken![]()
Kim_S schreef: Tis voor een baan in een laboratorium. Kan wel een witte jas aantrekkenAls dat alles is wat je aantrekt kan t je best weleens heel snel een baan opleveren ja![]()