Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Zo voel ik me nu ook  :biggrin2:
Zijn allebei leuke banen, dus ik ga er helemaal voor!

Misschien wil ik je Fordje Feest dan wel Eelke  :P
;D ik vertrouw geen enkele potentiële koper meer hoor!
Door bloemetje
Kim_S schreef: Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! En de maandag daarna nog een!  :D
Ik op donderdag alleen! Maar wel erg leuke baan en te combineren met mijn andere bezigheden :biggrin2:. Hoe laat moet je? Ik moet om 10 uur, heb ik minder tijd om te stressen. Ik heb vandaag mijn outfit gekocht bij de primark.
Ik vertel t trouwens aan niemand in mijn omgeving..
Door Kim_S
bloemetje schreef: Ik op donderdag alleen! Maar wel erg leuke baan en te combineren met mijn andere bezigheden :biggrin2:. Hoe laat moet je? Ik moet om 10 uur, heb ik minder tijd om te stressen. Ik heb vandaag mijn outfit gekocht bij de primark.
Ik vertel t trouwens aan niemand in mijn omgeving..
Hee gaaf jij ook! Ik donderdag om 10.30  :)
Daar zeg je wat, outfit  :-X Eens in mijn kast duiken of ik (überhaupt) nog iets netjes heb dat ook nog past  ::)
Door eelke
Ook voor Bloemetje veel succes!

Vanmiddag opgepast op Joep zijn zussie en het hondje van mijn zussie :P Ik had het Joep al verteld tijdens het uitlaten, die was ineens niet zo langzaam meer! Was wel heel zielig, zijn zussie heeft natuurlijk last van haar rug dus die wilde (kon / durfde) niet spelen, en de andere dame schoot hier naar binnen, door naar buiten en heeft alleen oog gehad voor de nijnen. Joep heeft alles uit de kast gehaald, allerlei speeltjes, huppeltjes, en buiginkjes, maar nee hoor.
Door Ronald
Bloemetje en Kim: Succes!

Eelke: wat een #@$^#@... Het is dat ik niet meer in Gouda woon  :biggrin2:

Vandaag druk geweest met van alles. Gelukkig in de baas zijn tijd en voor de baas, dus dat scheelt weer  :P
Door bloemetje
Kim_S schreef: Hee gaaf jij ook! Ik donderdag om 10.30  :)
Daar zeg je wat, outfit  :-X Eens in mijn kast duiken of ik (überhaupt) nog iets netjes heb dat ook nog past  ::)
Cool gaan we samen nerveus zijn  :biggrin2:. Ik kreeg een dresscode  :o.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door