Mag ik even vloeken??!!!!
Heb het idee dat mijn productie terug loopt. Dus even alle zeilen bij om het op te krikken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Je gaat dus een medicijn nemen terwijl je niet ziek bent omdat de bijwerking het verhogen van melkproductie zou zijn??? Dat gaat ver zeg... en vervolgens krijgt je kindje dat ook binnen... heel apart.Ik ben heel pro-BV, maar ik zou ook niet makkelijk naar domperidon grijpen. Of je kind het ook binnenkrijgt weet ik niet (is niet bij alle medicatie zo), maar ik weet wel dat domperidon wel invloed heeft op je eigen vertering en maag-darmstelsel. En mocht je daardoor minder vitamientjes etc binnenkrijgen, ondervindt Dwayne hier natuurlijk wel last van
monster schreef: Domperidon is erg gevaarlijk. Lees even goed want er is veel over te doen geweest. Heb je al donker bier geprobeerd? Ik heb borstvoeding gegeven tot anderhalf jaar en anijsmelk of donker bier waren goede middelen om alles op gang te houdenNo offence, maar hoeveel jaar is dat geleden?
Jantina schreef: Koek, ik hoop toch niet dat er heden ten dagen nog serieus mensen zijn die denken dat je door t geven van BV niet zwanger kunt worden... onder welke steen liggen die???Ja helaas zijn er dat nog best veel.