Lekker gewandeld op het landgoed.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Foto van de dag van gisteren, B en P zijn ook hun eigen bedrijf begonnen!
Fenixjuh schreef: Leuk, Barfplaats......Oh ja, en je blaast meteen al het stof eruit
Heel leuk......
Had ergens gelezen schaapjes met lavendelolie in de droger en dan op 'luchten'.. Leek me handig aangezien hondje van m'n moeder vlooienpoepjes had...![]()
![]()
Angelique schreef: Oh ja, en je blaast meteen al het stof eruitOeps...![]()
Angelique schreef: Oh ja, en je blaast meteen al het stof eruitDit is enkel zand.. En de eerste lading.. Tweede lading was gelukkig ietsje kleiner.. Bruine schaapje ligt in Jacy's mand en daar ligt meneer graag, ik had ze voor die tijd buiten nog wel uitgeklopt..![]()
pike schreef: Een badje met woolite doet ook wonderen. Rechts vooren links na het bad 8)
![]()
Fenixjuh schreef: Leuk, Barfplaats......jeeeee, dat vond je droger vast niet fijn.....doet ie het nog
Heel leuk......
Had ergens gelezen schaapjes met lavendelolie in de droger en dan op 'luchten'.. Leek me handig aangezien hondje van m'n moeder vlooienpoepjes had...![]()
![]()
Fenixjuh schreef: Had ergens gelezen schaapjes met lavendelolie in de droger en dan op 'luchten'.. Leek me handig aangezien hondje van m'n moeder vlooienpoepjes had...Hoop toch dat het niet allemaal vlooienpoepjes zijn die daaruit zijn gekomen![]()
![]()
pike schreef: Hoop toch dat het niet allemaal vlooienpoepjes zijn die daaruit zijn gekomenNee hoor, gewoon zand.. Maar hoop dat de lavendellucht wel wat kan betekenen![]()