Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Vanmiddag heerlijk gelopen met Tom, 2 Barsois en 2 Azawahks, vind ik altijd zo leuk om te zien, maxi, maxi en mini  :biggrin2:

Afbeelding
Door Fenixjuh
Leuk, Barfplaats......

Heel leuk......

Had ergens gelezen schaapjes met lavendelolie in de droger en dan op 'luchten'.. Leek me handig aangezien hondje van m'n moeder vlooienpoepjes had...  :-X :o

Afbeelding
Door Angelique
Fenixjuh schreef: Leuk, Barfplaats......

Heel leuk......

Had ergens gelezen schaapjes met lavendelolie in de droger en dan op 'luchten'.. Leek me handig aangezien hondje van m'n moeder vlooienpoepjes had...  :-X :o

Afbeelding
Oh ja, en je blaast meteen al het stof eruit  :biggrin2:
Door Fenixjuh
Angelique schreef: Oh ja, en je blaast meteen al het stof eruit  :biggrin2:
Dit is enkel zand.. En de eerste lading.. Tweede lading was gelukkig ietsje kleiner.. Bruine schaapje ligt in Jacy's mand en daar ligt meneer graag, ik had ze voor die tijd buiten nog wel uitgeklopt..  ::) :-X
Nog niet echt schoon, maar gelukkig waren ze nooit zo vies als..  :biggrin2: Die had het harder nodig!! (hoewel het bij mijn bruine vachtje natuurlijk niet te zien is)
pike schreef: Een badje met woolite doet ook wonderen. Rechts voor  :-X en links na het bad  8)

Afbeelding
Door joel
Fenixjuh schreef: Leuk, Barfplaats......

Heel leuk......

Afbeelding
jeeeee, dat vond je droger vast niet fijn.....doet ie het nog  :o?
Maar...je schaapjes zijn wel weer heel mooi!
Door pike
Fenixjuh schreef: Had ergens gelezen schaapjes met lavendelolie in de droger en dan op 'luchten'.. Leek me handig aangezien hondje van m'n moeder vlooienpoepjes had...  :-X :o

Afbeelding
Hoop toch dat het niet allemaal vlooienpoepjes zijn die daaruit zijn gekomen  :biggrin2:
Door Fenixjuh
pike schreef: Hoop toch dat het niet allemaal vlooienpoepjes zijn die daaruit zijn gekomen  :biggrin2:
Nee hoor, gewoon zand.. Maar hoop dat de lavendellucht wel wat kan betekenen  ;)
Net schaapje 1 uitgekamt, gaat een stuk makkelijker dan voorheen!! Nog steeds niet stralend wit, denk dat ik hem daarvoor echt moet wassen, maar niet geheel ontevreden.. Enige probleem, vanmorgen de douche goed schoongemaakt, daar is nu dus niets meer van te zien, ach, schoonmaken blijft altijd 'leuk werk' (als in, studieontwijkend gedrag  :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door