- di 02 sep 2014, 16:00
DA geweest. Homeopaat kwam ook even binnenlopen en gaf aan graag volgende week een consult te willen als eea weer rustiger is, zei ook duidelijk: er kijken nu drie verschillende mensen, en drie verschillende invalshoeken, maar ik wil hem graag zien voor totaalplaatje.
Heeft twee injecties gekregen, tegen braken en misselijkheid, en krijgt nu pillen mee om thuis te geven tegen misselijkheid (cerenia). Maagzuurremmer moet ik doorgeven. Daarbij krijgt hij weer een homeopatisch middel, wat hij in verleden ook gekregen heeft tegen zijn atopie- en allergieklachten, lycopodium.
Heeft bij de DA drie keer overgegeven. Bij betalen hem in de auto gelegd, kwam ik terug, lag er rood bloed bij. Terug naar DA. Meegeweest, kon zijn door het vele braken, dat snapte ik ook.
Thuis gekomen, gaf hij aan te willen lopen. Komt er toch een partij dunne waterige vloeistof uit, die ook rood is, met wat onverteerde grassprieten.. Was net beetje gerustgesteld, maar gelijk weer DA gebeld.
Ik mag langskomen om hem ter observatie op te laten nemen en aan een infuusje, maar DA dacht dat het ook goed aan de enorme stress kon liggen. Maar even aan kijken, als hij binnen paar uur niet opknapt dan maar ter observatie.
Verder even gestopt met alle supplementen, en idd even geen voer wat ik al gegeven heb, maar konijnkvv met veel water als hij weer wilt eten. DA gaf aan dat dit door metacam komt, maar gezien zijn buikrommelen en atopie/allergie in verleden kan het inderdaad ook zijn dat hij DAARBIJ een bepaald element niet verdraagt uit het voer.
GElukkig beginnen ze bij mijn DA niet over brokken, maar over dingen als paard, konijn. Dat is dan wel weer fijn. Ze vroeg zelfs of in het KVV misschien iets verandert was. Dat is dan wel weer prettig. En er wordt een aantekening gemaakt dat hij geen metacam meer mag.
nu echt duimen dat hij snel opknapt, want dit is echt niet leuk.
injecties waren trouwens dexadreson en cerenia