[quote="smulpaap"]
Ganzenboutjes gaan tot nu toe nog goed . Verder krijgt ze weleens gemalen gans . En ja , ik moet ook geregeld de hamer gebruiken . Of even knippen .
Het moet allemaal niet te lang meer duren
Met vele karkassen ben ik inmiddels gestopt . Ze eet erg veel royaal bevleesde bouten . Konijn , parelhoen of dik bevleesde vleugels .
Kwartelkarkas nog wel , of heel royaal bevleesd konijnkarkas . Ik maak me er ook niet zo heel druk meer om . Ze heeft plezier in hetgeen ze nog kan eten .
Laatst had ik eens kvv -patrijs , ze eet het wel hoor , maar nee ..... dat bevalt niks

[/quote]
Inderdaad heerlijk om te lezen hoe ze er nog van kan genieten. Mijn Dwarreltje is nu 15 en doet weliswaar steeds minder, maar barfen blijft goed gaan. Even een periode dat ik het bot vermaalde, maar ben nu weer terug bij kip-, parelhoen-, eend- en konijnenkarkas. Ook een weekje het bot in stukjes geknipt toen mijn omaatje hoofdpijn had i.v.m. glaucoom. Met oogdruppels is dat nu aardig onder controle en is mevrouw weer zelf actief met haar karkassen. Zo'n oudje te zien genieten van haar karkas, doet inderdaad veel plezier