Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
Heerlijk toch dat ze er zo van geniet en iets voorgekauwd (met hamer en schaar) is natuurlijk stukken lekkerder dan Olvarit. Da's voor puppies, zal ze denken. ;)
Door Inge en Bono
Och vrouwke, heerlijk nog genieten :-*
Moet zeggen dat Lu echt verbazingwekkend alles nog wel wegkrijgt. Ze knipt echt heul netjes! Ik heb haar laatst een half geitje (niet de pootjes hoor, maar ruggetje en ribben) en dat ging super. Netjes alles verteerd....
Maar goed, de Loempia is dan ook nog maar een jong broekkie met haar 11,5 :D
Door smulpaap
[quote="Neally"]
Ach en nog steeds zin om zelf een beetje te kauwen op haar zeer respectabele leeftijd. Het besje.  :smitten:
[/quote]

Ja hoor binnen haar mogelijkheden . En zolang dat gaat , gaan we door  :)
Door smulpaap
[quote="Ruisje"]
Heerlijk toch dat ze er zo van geniet en iets voorgekauwd (met hamer en schaar) is natuurlijk stukken lekkerder dan Olvarit. Da's voor puppies, zal ze denken. ;)
[/quote]

Zou best eens kunnen ja , ik ben allang al geen pup meer ... dus ik wil echt eten  :biggrin2:
Door smulpaap
[quote="Inge en Bono"]
Och vrouwke, heerlijk nog genieten :-*
Moet zeggen dat Lu echt verbazingwekkend alles nog wel wegkrijgt. Ze knipt echt heul netjes! Ik heb haar laatst een half geitje (niet de pootjes hoor, maar ruggetje en ribben) en dat ging super. Netjes alles verteerd....
Maar goed, de Loempia is dan ook nog maar een jong broekkie met haar 11,5 :D
[/quote]

Geniet er nog maar van Loempia  :D :D

En ja Inge anderhalf jaar is veel op die leeftijd
Door smulpaap
[quote="dinky89"]
Heerlijk zoals jij het ook met zoveel liefde beschrijft :-)

Als je het hebt over senioren vlees dan is dit het wel (i.t.t. dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=7 ;-) )
[/quote]

Dank je  ;)

Maar ja , als ik ook zie hoe Noa is opgeknapt op Barf . En ik vind het gewoon geweldig dat ik haar dat kan bieden . En dat al bijna 6,5 jaar  :-* :-* :-*
Bij haar vorige baas at ze supermarktbrok , 6,5 jaar lang  >:(
Door Dwarreltje
[quote="smulpaap"]

Ganzenboutjes gaan tot nu toe nog goed . Verder krijgt ze weleens gemalen gans . En ja , ik moet ook geregeld de hamer gebruiken . Of even knippen .
Het moet allemaal niet te lang meer duren  :biggrin2:
Met vele karkassen ben ik inmiddels gestopt . Ze eet erg veel royaal bevleesde bouten . Konijn , parelhoen of dik bevleesde vleugels .
Kwartelkarkas nog wel , of heel royaal bevleesd konijnkarkas . Ik maak me er ook niet zo heel druk meer om . Ze heeft plezier in hetgeen ze nog kan eten .
Laatst had ik eens kvv -patrijs , ze eet het wel hoor , maar nee ..... dat bevalt niks  :biggrin2:
[/quote]
Inderdaad heerlijk om te lezen hoe ze er nog van kan genieten. Mijn Dwarreltje is nu 15 en doet weliswaar steeds minder, maar barfen blijft goed gaan. Even een periode dat ik het bot vermaalde, maar ben nu weer terug bij kip-, parelhoen-, eend- en konijnenkarkas. Ook een weekje het bot in stukjes geknipt toen mijn omaatje hoofdpijn had i.v.m. glaucoom. Met oogdruppels is dat nu aardig onder controle en is mevrouw weer zelf actief met haar karkassen. Zo'n oudje te zien genieten van haar karkas, doet inderdaad veel plezier  ;)
Door Neally
Is er niet zo'n uitdrukking dat grootte er niet toe doet.  :biggrin2:
Heerlijk om haar zo lekker te zien knagen. Echt niet aan de olvarit.
Door smulpaap
[quote="Neally"]
Is er niet zo'n uitdrukking dat grootte er niet toe doet.  :biggrin2:
Heerlijk om haar zo lekker te zien knagen. Echt niet aan de olvarit.
[/quote]

Neuh geen olvarit  :biggrin2: Dit is volgens oma nog het juiste barfwerk .
Door smulpaap
Net voor oma een heel wild nijn uit de vacht gehaald 
Vroeger deed oma dat allemaal zelf , vacht van de romp liet ze liggen . De rest at oma op
Ingewanden eruit en de kop eraf . Dat is te hard voor opoe .
Morgen nog even meppen en in hapklare stukken knippen en dan mag oma nijn eten  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door