Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TessaThomas
Ramses1 schreef: Hahaha ik ruik een nieuw topic.... Wat doen jullie allemaal met de waterblazer.... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

1/  Stof van de verwarming blazen.
2/  Ontdooien.
3/  Toetsenbord schoonblazen.

Ik heb dezelfde en het bevalt mij en de honden prima.
Is dat nu echt zo fantastisch bij de herders?

Tessa is rampzalig qua verharen. Die onderwol gaat enorm klitten en met gewoon wassen en flink borstelen zijn we zo enorm lang bezig. Ze droogt ook amper, maar om alleen daarvoor er één aan te schaffen?

Hoewel ontdooien, toetsenbord schoonmaken enzovoorts ook wel handig is haha
Laatst gewijzigd door TessaThomas op vr 22 aug 2014, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kiara
Vergeet dan niet gelijk een stofmasker te kopen  ;D
En ik heb er ook 1 met twee motoren en ook warmte ( word absoluut niet heet ook de slang niet)
Werelds ding maar gebruik hem eigenlijk alleen na het wassen want ook bij mijn honden gaat het niet hoor de onderwol ja een beetje
Wat wel gaat de losse haartjes maar dan zit je hele huis/ tuin/ schuur onder en kan je alsnog de stofzuiger pakken
Ik doe het nu anders : bij de Sint is langhaar maar nu bijna korthaar  ::)
Met gewone huishoud handschoen eroverheen en daarna de stofzuiger  :biggrin2: en ze vind het nog lekker ook!
En als er onderwol zit bij de border of Berner heb ik al heel wat jaren een prof wolhark ooit op een tentoonstelling gekocht die werkt super , heb er ook 1 uit de dierenwinkel maar dat is een waardeloos ding
Dus zou voor de herder is kijken voor zo'n hark
Wil wel foto hier neer zetten dan kan je zien welke ik bedoel
Door Hope
Ik vind hem echt fantastisch.
Nooit meer een natte hond in huis (lees: verspreid door het hele huis natte ligplekken waar iemand dan met zijn zandschoenen doorheen loopt en je huis veranderd in een modderpoel), nooit meer zorgen over het feit dat Nelson na het spelen graag buiten ligt in de wind, veeeeel minder hondenharen en stof in huis dus minder stofzuigen, een hond met een prachtige, stofvrije vacht en geen onrustige huis van het borstelen.

Verder ontdooi je er in een mum van tijd een grote vriezer mee, blaas je toetsenbord, auto, radiatoren schoon en hoef je nooit meer de loeizware bank van zijn plek te tillen om het stof te kunnen opzuigen.
Ik heb er van de week zelfs een vloertje dat geschilderd moest worden stofvrij gemaakt en het helpt ook prima een kleine shetlander makkelijk door de rui te blazen  :biggrin2:
Door kiara
Hij is ook super handig ik vind alleen dat je daarna toch de stofzuiger miet pakken of hoe doe jij dat dan
Door Corine1981
Maar dan is dat schoon te maken deel wel beperkt gebleven tot bijv je gang of bijkeuken :)
Scheelt viezigheid (of haar) in je hele huis!
Door Parelridder
Thea, Martine-Tom en PB-er, ik ben super blij met jullie interesse in het overnemen!! Zuur om 'm weg te moeten doen, maar een hele troost dat iemand 'm wil overnemen! Ik wacht Thea's berichtje af en laat daarna weten of de waterblazer weg is of nog beschikbaar ;)
Door Kaio
Blaas jij je hond dan op de grond of op een tafel dat je er zo veel last van krijgt?

Ik heb ooit eens Kaio in een grijs verleden binnen met de waterblazer behandeld, dat doe ik NOOIT meer!
Door Lil
Dat ding gebruik ik alleen in de tuin! Ga dat echt niet binnen doen!

O ja, Jones altijd koud, tenzij het vriest dan lauw. Boris altijd lauw tenzij echt nat of koud dan warme stand. Koude lucht op oude man is namelijk niet lekker (tenzij 30 graden is, maar dan blaas ik meestal niet. Zwemmen kunnen ze hier nergens).
Door kiara
Kaio schreef: Blaas jij je hond dan op de grond of op een tafel dat je er zo veel last van krijgt?

Ik heb ooit eens Kaio in een grijs verleden binnen met de waterblazer behandeld, dat doe ik NOOIT meer!
Dat bedoel ik ! Ik dus ook vandaar mijn reactie
Maar inderdaad waar in bv schuur of bij keuken prima
Ben gewoon stom bezig geweest  :-\
Door Parelridder
Parelridder schreef: * Aangeboden *
Ik heb half juli de waterblazer besteld. In de praktijk blijkt het voor mij niet mogelijk deze te gebruiken n.a.v. nekklachten. 'k Heb er vooraf nooit bij stil gestaan welke houding nodig zou zijn tijdens gebruik :(
Enfin, volledig nieuwe waterblazer dus, zonder gebreken, mét reserveslang en op 1 maand na nog volledige garantie... Als iemand interesse heeft in overname hiervan??
Ik hóóp dat deze (nieuwe) waterblazer + reserve slang + garantie en incl. aangetekende verzending 75 euro op brengt.
Thea reageerde als eerste en wil 'm overnemen, dus de waterblazer gaat verhuizen ;)
Door Thea
Vandaag kost de waterblazer bij de site die hier genoemd werd 88 eu. ;D
Voor degene die er nog geintreseerd in is mss een leuke aanbieding ;)
Door Anne in Zweden
Thea schreef: Vandaag kost de waterblazer bij de site die hier genoemd werd 88 eu. ;D
Voor degene die er nog geintreseerd in is mss een leuke aanbieding ;)
In Duitsland is de prijs weer gezakt naar 65 euro, met gratis verzending binnen Duitsland! https://www.vidaxl.de/p/170044/hundefon-mit-heizung

Kwestie van Kim_S even lief pb'en, of een andere grens-bp'er, zodat ie daar kan worden afgeleverd.  (Vinjenieterghè, Kimmekind? :angel:)
Door nova
Zojuist weer  alle 4 mn honden een blaasbeurt gegeven. Hope vond het minder geslaagd  ::), maar de andere 3 staan zich te verdringen om uitgeblazen te worden. Voor mij is de blazer  geweldig.  nadat ik de honden uitgeblazen heb, blaas ik ook even over de grond om de bossen losgekomen  haar bij elkaar te blazen. die gaan dan in de kliko.
Als laatste ben ik zelf aan de beurt om me te ontdoen van een laag hondenharen.
Door sella
nova schreef: Zojuist weer  alle 4 mn honden een blaasbeurt gegeven. Hope vond het minder geslaagd  ::), maar de andere 3 staan zich te verdringen om uitgeblazen te worden. Voor mij is de blazer  geweldig.  nadat ik de honden uitgeblazen heb, blaas ik ook even over de grond om de bossen losgekomen  haar bij elkaar te blazen. die gaan dan in de kliko.
Als laatste ben ik zelf aan de beurt om me te ontdoen van een laag hondenharen.
Dat gaat hier ook zo, alleen dan met 2 honden en een baas :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door