Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ramses1 schreef: Hahaha ik ruik een nieuw topic.... Wat doen jullie allemaal met de waterblazer....Is dat nu echt zo fantastisch bij de herders?![]()
![]()
1/ Stof van de verwarming blazen.
2/ Ontdooien.
3/ Toetsenbord schoonblazen.
Ik heb dezelfde en het bevalt mij en de honden prima.
Kaio schreef: Blaas jij je hond dan op de grond of op een tafel dat je er zo veel last van krijgt?Dat bedoel ik ! Ik dus ook vandaar mijn reactie
Ik heb ooit eens Kaio in een grijs verleden binnen met de waterblazer behandeld, dat doe ik NOOIT meer!
Parelridder schreef: * Aangeboden *Thea reageerde als eerste en wil 'm overnemen, dus de waterblazer gaat verhuizen
Ik heb half juli de waterblazer besteld. In de praktijk blijkt het voor mij niet mogelijk deze te gebruiken n.a.v. nekklachten. 'k Heb er vooraf nooit bij stil gestaan welke houding nodig zou zijn tijdens gebruik![]()
Enfin, volledig nieuwe waterblazer dus, zonder gebreken, mét reserveslang en op 1 maand na nog volledige garantie... Als iemand interesse heeft in overname hiervan??
Ik hóóp dat deze (nieuwe) waterblazer + reserve slang + garantie en incl. aangetekende verzending 75 euro op brengt.
Thea schreef: Vandaag kost de waterblazer bij de site die hier genoemd werd 88 eu.In Duitsland is de prijs weer gezakt naar 65 euro, met gratis verzending binnen Duitsland! https://www.vidaxl.de/p/170044/hundefon-mit-heizung
Voor degene die er nog geintreseerd in is mss een leuke aanbieding![]()
nova schreef: Zojuist weer alle 4 mn honden een blaasbeurt gegeven. Hope vond het minder geslaagdDat gaat hier ook zo, alleen dan met 2 honden en een baas, maar de andere 3 staan zich te verdringen om uitgeblazen te worden. Voor mij is de blazer geweldig. nadat ik de honden uitgeblazen heb, blaas ik ook even over de grond om de bossen losgekomen haar bij elkaar te blazen. die gaan dan in de kliko.
Als laatste ben ik zelf aan de beurt om me te ontdoen van een laag hondenharen.