[quote="TMG1961"]
Kan ik niets over zeggen op dit moment. Kan ja zijn maar kan ook nee zijn. Ligt er helemaal hoe het met me gaat, of ik dan nog leef, hoe de situatie verder is.
[/quote
Zo denk ik en mijn man er ook over
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Annemarie Rijnveld schreef: Net 30 Kg pens opgehaald......bij het portioneren bedacht ik mij dat ik over 10 jaar hier zeker geen zin en ook de kracht ervoor niet meer zal hebben...dusjjj ja, vermoedelijk dan toch maar geen honden meer.Toch alleen katten dan. Die eten geen pens.
koekje schreef: Toch alleen katten dan. Die eten geen pens.Moortje wel hoor!
koekje schreef: Toch alleen katten dan. Die eten geen pens....Koetje vindt het ook zeer smakelijk
koekje schreef: Toch alleen katten dan. Die eten geen pens.Noppie vind pens heel lekker
koekje schreef: Toch alleen katten dan. Die eten geen pens.Theo(door), Nina en lotje eten alledrie pens.
koekje schreef: Toch alleen katten dan. Die eten geen pens.Ja, vermoedelijk dan alleen katten
Femke schreef: Tja ik zit sinds alweer bijna 4 maanden in dat schuitje. Zonder Sunday, mijn eerste hond die ik vanaf mijn 17e tot mijn 33e heb gehad. Ik zou er alle geld in de wereld voor over hebben om hem bij mij terug te hebben. Maar een andere hond? Ik weet het nietIk kan het me goed indenken!![]()
terwijl ik me nooit kon voorstellen hoe het zou zijn om hond-loos te zijn
![]()