Els&Flow schreef:
Vanmorgen naar de Ikea geweest, wa even vergeten dat het nog schoolvakantie is hier in de regio én het was slecht weer dus tel uit je winst. Maar wel leuk gehopt, ook voor Flowie een hersenwerkje en een leuke handpop-uil die ze net eerst heeft dood geschud en daarna door de kamer smeet. :biggrin2:Volgens mij vind ze hem wel leuk. 
Vanmiddag tot 2x toe drijfnat (understatement
) geregend, 1x met Flow in het duin en nergens schuilplekken en 1x op de fiets naar huis, terug van de boodschappen. Volgens de weerapp zou het droog blijven..
Afijn, nu thuis, droge kleren aan en beker thee.
Wij waren er zondagmiddag, echt niet normaal. Alle parkeerplaatsen waren gewoon bezet, de auto's stonden zelfs geparkeerd op de schuine kanten waarlangs je naar boven of beneden rijdt. Alle kassa's open, en in de ikea voetje voor voetje. Maar wonderbaarlijk was iedereen rustig en vriendelijk, en ging het allemaal erg gemoedelijk. Maar geen koffie gedronken, en alle kassa's waren open dus dat verliep ook redelijk snel.
Super fijn, ik had uiteindelijk nog maar 1 afspraak vandaag, van de 5. Kon ik eerst niet verzetten naar morgen, maar op het laatste moment wel. Dus nu ook lekker met een kop thee op de bank onder een dekentje gekropen.
Ben best moe van de afgelopen dagen, en vooral nachten.