Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Het is koud en iemand is het licht vergeten aan te doen geloof ik!

Prima geslapen vannacht, aan een stuk door, bietje kort, dat wel. Vannacht maar weer eens in mijn eigen bed slapen denk ik.
Zo chaos ruimen hier beneden, en wat thuiswerken. Daarna naar paard, die moet bekapt, en hopelijk nog terug naar huis voordat ik moet gaan werken, om te kijken hoe het met de guppen gaat.

Maar voorlopig is het lastig opstarten zo, in het donker.
Door dinky89
Ik had hier rond 7 uur geen lampen meer nodig dus hier was het licht wel aangedaan door moeder natuur ;-)

Wordt geloof ik wel gek. Vannacht weer staan koelen met icepack omdat familie mug mijn been blijkbaar nog niet helemaal leeg had gezogen. Tussenstand is nu tegen de 20 bulten verspreid over mijn rechterbeen (rest is blijkbaar niet lekker).
Door Pluto
Heerlijk weer aan het werk, na 3 uur is het weer alsof ik niet ben weggeweest.

Ik heb graag vakantie, maar ben gezegend met een leuke baan waarbij ik het dus ook weer fijn vind om aan de slag te gaan.

Arbeit macht froh!
:biggrin2:
Door Kaela
Oscar heeft een teek, op een rotplek en hij is al wat kapot en de plek is al rood en gevoelig. En dan ben ik mijn teken-koevoetje kwijt. Heb alleen de kleine nog en die krijg ik er niet om. En ik heb een ander soort, maar dan moet ik 2 handen gebruiken en dat accepteert Oscar niet.

Conclusie: dat wordt een rondje dierenwinkels  :biggrin2:
Door Hope
Kaela schreef: Oscar heeft een teek, op een rotplek en hij is al wat kapot en de plek is al rood en gevoelig. En dan ben ik mijn teken-koevoetje kwijt. Heb alleen de kleine nog en die krijg ik er niet om. En ik heb een ander soort, maar dan moet ik 2 handen gebruiken en dat accepteert Oscar niet.

Conclusie: dat wordt een rondje dierenwinkels  :biggrin2:
Hoop dat je er één vind! Ik heb er laatst gewoon vier gehaald. Ik ben die dingen namelijk altijd kwijt.

Hier is het rotweer. Ik zou eigenlijk in de tuin gaan rommelen maar dat moet maar een andere keer.
Door Kaela
Hope schreef: Hoop dat je er één vind! Ik heb er laatst gewoon vier gehaald. Ik ben die dingen namelijk altijd kwijt.

Hier is het rotweer. Ik zou eigenlijk in de tuin gaan rommelen maar dat moet maar een andere keer.
Gevonden! Bij de petsplace. En ik heb inderdaad 2 verpakkingen mee genomen. Ze zijn zo klein, je bent ze zomaar kwijt!

De rest van de inkoopronde is ook geslaagd. Nu lekker kibbeling eten en dan weet ik het nog niet. Het hoost hier nu ook, dus het wordt iets binnen!
Door Kaela
En de teek is verwijderd. Hij zat in zijn lies en het was erg lastig om hem uit dat dunne, kwetsbare en al wat geirriteerde velletje te krijgen. Oscar vond het gepruts ook maar niets, maar deed ontzettend zijn best om mee te werken. Uiteindelijk gelukt met een van de nieuwe koevoetjes.
Door eelke
Paard heeft weer nette voetjes. Zon kwam nog door en ook de nodige vliegen, dus daar een hoop gedraai van tijdens het bekappen. Vliegenspray erbij gepakt maar er niet bij nagedacht dat ik dat nog nooit ergens anders gedaan had dan op stal. Nog meer gedraai (vliegenspray is eng, vies en paardenmishandeling) en rats met d'r achterbeen langs een randje, meteen kapot. Bloedde best wel. Liet zich daarna nog wel bekappen, en ik kon het later op stal zelfs ontsmetten zonder een trap te krijgen, dus wel braaf!
Lekker handig ook weer. Mijn zusje is op vakantie dus morgen zelf maar even terug om er weer naar te kijken en er zalf op te smeren.

Tuthola paard ook.
Door Hope
Hier een stukje vloer geschilderd. Wat een rotwerk.
Onze wasplaats bleek niet schoon te houden, dus manlief had bedacht dat er betonverf op moest zodat het niet zo smerig wordt. Nou... als manlief nog een keer iets bedenkt, mag hij het lekker zelf doen  :biggrin2:

Nu lekker puppyknuffelen met Nelson, zijn favoriete bezigheid. Straks nog eten koken en dan zit het er weer op!
Door K&D
Ben weer sinds gisteren aan het werk na 3 weken vakantie. En ik heb nu alweer hoofdpijn...  >:( Mijn collega heeft even geregeld dat een nieuwe stagiaire in de boekhouding kan inboeken in een niet afgeschermd account van een andere collega. Leuk. ::)  Ik meen me toch zeker te herinneren dat ik daar geen toestemming voor heb gegeven...want als er fouten gemaakt worden, of onbedoeld wijzigingen, kan ik het uitpuzzelen en rechtzetten. Gelukkig nog maar een paar maanden, (ik doe 5 administraties...) dan ben ik daarvan af, heb er nog 2,  die ik alleen beheer, en mogen ze het zelf doen.
Door Els&Flow
Vanmorgen naar de Ikea geweest, wa even vergeten dat het nog schoolvakantie is hier in de regio én het was slecht weer dus tel uit je winst. Maar wel leuk gehopt, ook voor Flowie een hersenwerkje en een leuke handpop-uil die ze net eerst heeft dood geschud en daarna door de kamer smeet. :biggrin2:Volgens mij vind ze hem wel leuk. :D
Vanmiddag tot 2x toe drijfnat (understatement ::) ) geregend, 1x met Flow in het duin en nergens schuilplekken en 1x op de fiets naar huis, terug van de boodschappen. Volgens de weerapp zou het droog blijven.. :o :rain: :rain: :rain: Afijn, nu thuis, droge kleren aan en beker thee.
Door eelke
Els&Flow schreef: Vanmorgen naar de Ikea geweest, wa even vergeten dat het nog schoolvakantie is hier in de regio én het was slecht weer dus tel uit je winst. Maar wel leuk gehopt, ook voor Flowie een hersenwerkje en een leuke handpop-uil die ze net eerst heeft dood geschud en daarna door de kamer smeet. :biggrin2:Volgens mij vind ze hem wel leuk. :D
Vanmiddag tot 2x toe drijfnat (understatement ::) ) geregend, 1x met Flow in het duin en nergens schuilplekken en 1x op de fiets naar huis, terug van de boodschappen. Volgens de weerapp zou het droog blijven.. :o :rain: :rain: :rain: Afijn, nu thuis, droge kleren aan en beker thee.
Wij waren er zondagmiddag, echt niet normaal. Alle parkeerplaatsen waren gewoon bezet, de auto's stonden zelfs geparkeerd op de schuine kanten waarlangs je naar boven of beneden rijdt. Alle kassa's open, en in de ikea voetje voor voetje. Maar wonderbaarlijk was iedereen rustig en vriendelijk, en ging het allemaal erg gemoedelijk. Maar geen koffie gedronken, en alle kassa's waren open dus dat verliep ook redelijk snel.

Super fijn, ik had uiteindelijk nog maar 1 afspraak vandaag, van de 5. Kon ik eerst niet verzetten naar morgen, maar op het laatste moment wel. Dus nu ook lekker met een kop thee op de bank onder een dekentje gekropen.
Ben best moe van de afgelopen dagen, en vooral nachten.
Door Cathelijn
Zo trots op Ilan sinds de speurles vanmorgen. Voor het eerst blind gestart op een spoor van 20 minuten oud en dat ging heel goed.  Daarna een onafgebroken spoor van 2,7 km gelopen in ongeveer 45 minuten. Aan het eind stond de auto van de 'vermiste' maar niemand meer te zien.  Ilan ging daar zelf weer door om de juf te vinden. Supergeslaagd! !!
Door Kaela
Knappe Ilan  :thumbup:

Oscar heeft zijn biabedmatras gesloopt. De scheuren worden nu wel erg groot en vanmorgen lag er schuimrubber voor de bench. Riep meneer K net of een hondenbed wat hij gevonden had goed is. Hij is echt een hele lieve hondenmeneer  :-*. En ik heb de vriezers weer vol besteld, dus volgens mij heeft hier iemand niets te klagen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door