Moderator: Lizzy
keetje schreef: Stinken en gisten, daar dacht ik ook gelijk aan toen ik het las.Ja, hier ook! Ik zou toch nog eens goed laten checken!
sella schreef: Die stank doet mij ook aan huidgisten denken.
Overigens, de huid wordt niet droog bij de airco. Wij hebben de airco aangehad met de warmte hier in nl, de oksels en liezen bleven klam en warm.
Vergis je daar niet in. Ik heb zelfs nu een hond met een stukkende huid onder de oksel van het vele liggen na een operatie.
Daarom doe ik nu een paar keer per dag de oksels fris droog blazen
Hebben we geprobeerd maar hij word helemaal gek dus we proberen hem langzaam te leren dat een fohn niet eng is..
Met welke kam/borstel ontwol jij?
We kammen hem met een herders hark.
inni schreef: Is er geen forum of iets in die aard waarop buitenlandse inwoners van de Filipijnen ervaringen uitwisselen? Vraag daar eens raad ivm een da waar je naartoe kan. Hopelijk zit er daar ergens een Nederlandse da op rust die jullie kan ondersteunen of helpen.
inni schreef: Is er geen forum of iets in die aard waarop buitenlandse inwoners van de Filipijnen ervaringen uitwisselen? Vraag daar eens raad ivm een da waar je naartoe kan. Hopelijk zit er daar ergens een Nederlandse da op rust die jullie kan ondersteunen of helpen.
Nee helaas niet, al wel naar gezocht.![]()
Lizzy schreef: Ik kan me voorstellen dat je hier helemaal moedeloos van wordt. Dit is echt heel erg vervelend en dan druk ik mij zacht uit...
Nou weet ik niet of je mijn topic hebt gelezen, de vertaling van de Allergy Solution van Shawn? Teveel huidgisten zijn vaak de oorzaak van een onderliggend probleem. Dat kan zijn atopische dermatitis. Dat kan ook zijn een allergie voor iets in de voeding. Ik zou beginnen met direct een totaal graan en koolhydraatvrije voeding!
Nee nog niet gelezen, ga daar morgen even naar zoeken en lezen.. we hebben nu een totaal graan vrij dieet zal is kijken naar de koolhydraten.. wat betreft een barf dieet mensen staan hier aan te kijken alsof we gek zijn dus nog aan t zoeken naar goed vlees.. hoop het snel te kunnen vinden. Lief dat je elke keer zo snel en begripvol reageert!
Iedereen trouwens! :-)
kimberly_vdh schreef: Hi Sella,Zelf zou ik hem één keer heel goed borstelen, en daarna eraf blijven. Je irriteert de huid tijdens het borstelen en je zorgt er voor dat er nog meer haar geproduceerd word.
Klopt er wordt hier heel veel vis gegeten.
Waterblazer, ga is zoeken wat dat is..
We zetten de fohn altijd op koud maar hij vindt dat geblaas gewoon eng, ook als je een fan aan zet tegen de warmte zit hij aan de andere kant van de kamer..
De herdershark aanzich vindt hij heerlijk, als ik hem tevoorschijn sta staat hij binnen no time voor mijn neus te drippelen dat ik moet opschieten..
Azijn als in appelazijn of de "gewone" azijn?
Dank weer!![]()