Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
Smokey eet 800g per week :P maarja de rest he....dus ik kom alsnog op circa 80kilo per maand....

Het is overigens voor mij wel een reden om hierna te gaan voor een kleiner hondje...
Door orinake
10kg voor een maand LOL dat is hier 1 dag voeding :p
Ik heb er 5 die 1.5kg eten = 7.5kg en eentje die 2.5kg eet = 10kg alles samen
Door Lil
Whiskey eet 100 gram per dag dat is dan 3 kg per maand. Ik heb de zuinigste kat hihi. Weet alleen niet wat ze nog aan muizen en mollen eet.
Door pearlsofpassion
TMG1961 schreef: Noppie hapt zo'n 6 kg per maand weg
Das ook al mooi, op zn eentje.
Hier gaat er zo'n 12 kg per maand doorheen.
Als ik niet op vakantie ga tenminste, dan is het wat meer...
Door MarijeEnBoomer
P 30 kilo per maand en B 12  :)
B heeft een beetje teveel meegegeten met P de laatste maanden en mag nu weer strak haar dagportie.
Vetklepje is geen leuke bijnaam voor een prinses  ::)
Door inge58
Martine-Tom schreef: Neem dan een Tom...dan doe je met 10 kilo 9 weken  :biggrin2:
Dan eten die van mij dezelfde hoeveelheid als Tom,alleen ik heb twee "Tommies"  :)
Door Kaela
Lil schreef: Whiskey eet 100 gram per dag dat is dan 3 kg per maand. Ik heb de zuinigste kat hihi. Weet alleen niet wat ze nog aan muizen en mollen eet.
Onze katten eten 80-90 gram per dag! Maar ja, ze zijn wel met zijn tweeën, dus dan kom ik nog wel op meer dan 3 kilo per maand uit.

Oscar eet vrij wisselend. Iets van 700-1000 gram per dag. Maar net hoe dun of dik hij is.
Door Lil
Kaela schreef: Onze katten eten 80-90 gram per dag! Maar ja, ze zijn wel met zijn tweeën, dus dan kom ik nog wel op meer dan 3 kilo per maand uit.

Oscar eet vrij wisselend. Iets van 700-1000 gram per dag. Maar net hoe dun of dik hij is.
Whiskey heeft ook een hele tijd op 70-80 gram gestaan, maar ze bleek toch voedingsstoffen te missen. Ik deed dit omdat ze altijd een flinke buik heeft gehad, maar ondertussen was het ribben en nog maar amper 3 kg (en het is geen kleintje).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door