Het is overigens voor mij wel een reden om hierna te gaan voor een kleiner hondje...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Noppie hapt zo'n 6 kg per maand wegDas ook al mooi, op zn eentje.
Martine-Tom schreef: Neem dan een Tom...dan doe je met 10 kilo 9 wekenDan eten die van mij dezelfde hoeveelheid als Tom,alleen ik heb twee "Tommies"![]()
Lil schreef: Whiskey eet 100 gram per dag dat is dan 3 kg per maand. Ik heb de zuinigste kat hihi. Weet alleen niet wat ze nog aan muizen en mollen eet.Onze katten eten 80-90 gram per dag! Maar ja, ze zijn wel met zijn tweeën, dus dan kom ik nog wel op meer dan 3 kilo per maand uit.
Kaela schreef: Onze katten eten 80-90 gram per dag! Maar ja, ze zijn wel met zijn tweeën, dus dan kom ik nog wel op meer dan 3 kilo per maand uit.Whiskey heeft ook een hele tijd op 70-80 gram gestaan, maar ze bleek toch voedingsstoffen te missen. Ik deed dit omdat ze altijd een flinke buik heeft gehad, maar ondertussen was het ribben en nog maar amper 3 kg (en het is geen kleintje).
Oscar eet vrij wisselend. Iets van 700-1000 gram per dag. Maar net hoe dun of dik hij is.