orinake schreef:
Mja 2 kittens, ben je dan niet beter dat er wat leeftijd tussen zit? :s
En ik weet niet hoe het zit met katten, maar blijven die overeen komen (2 zussen, 2 broers, broer/zus)?
Zelf zou ik idd voor nestbroers/zussen gaan, ik ben een echt kater mens dus zou 2 katers uit hetzelfde nest nemen, of iig 2 katers van dezelfde leeftijd tegelijk in huis halen, er vanuit gaande dat je ze laat helpen blijven ze dan gewoon prima overeen komen. Het ene stel zal wat kleffer dan het andere zijn, maar goed daar heb je dan ook de fokker voor he, die kan je ook helpen met uitkiezen welke 2 je het beste samen kan nemen
Je kan natuurlijk ook een boskat en een coon nemen (bijv) van dezelfde leeftijd, kunnen jullie allebei je favoriete ras kiezen

De meeste problemen me koppelen mag je verwachten tussen volwassen katten of volwassen kat en kitten, 2 kittens zal je niet veel problemen mee hebben om die aan elkaar te koppelen.
En ze hebben dan elkaar om mee te spelen en dingen van te leren, dus mist het mogelijk is zou ik altijd voor 2 kittens tegelijk gaan. Met Dook heb ik het geprobeerd, volgens het asiel was ie zelfstandig en kon prima alleen geplaatst worden...tja Freud is er niet voor niks bij gekomen
Als je er 1 wil nemen hou dan in je achterhoofd dat er mogelijk toch een 2e bij "moet" ik heb ook geen idee hoe de honden er mee omgaan, of ze daar mee kunnen spelen?
Vervangt een andere kat natuurlijk niet maar Bami bijvoorbeeld zou ook prima tevreden zijn als buurman er een hond bij zou nemen, die vind Tom ook al helemaal geweldig.