Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Mieke L. schreef: aah wat zonde! en wat een kleefzooi om op te ruimen!
Een ramp was het..maar was blij dat ik een stenenvloer heb en geen tapijt. Maar is niet eerste ding dat me uit handen valt en ook niet laatste.
Door eelke
Het lijkt me wel fijn zo iemand die alles ordent. Maar ik weet niet of ik het 24/7 kan hebben hoor.

Mijn lief is daar niet zo van. Hij heeft gisteren de stoomreiniger gebruikt. En terug 'op zijn plek gezet'. Midden in de woonkamer. Waar ik hem overigens had laten staan na de vorige keer omdat ik ook niet zo goed ben in opruimen  :biggrin2: kwam niet in hem op denk ik dat naast de tv op zich een vreemde opbergplek is voor een stoomreiniger.
Door K&D
Mieke L. schreef: ik sluit me graag bij Albert aan  8)
Afbeelding
;D

Ik ruim meestal alles op waar ik het vandaan heb, of waar het hoort. Dat wil bij mijnheer KD nog wel eens voor verwarring zorgen...'ik dacht toch dat ik het hier had neergelegd, een tijdje geleden'  ::) :P.
Een tijdje geleden mag dan gelezen worden als enige weken of maanden... 8)
Laatst gewijzigd door K&D op wo 06 aug 2014, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgen
:o

Beetje aan het balen. Degene die vorige week naar de auto zou komen kijken zei de avond er voor af. Deze week woensdag dan, prima, zelfde tijd? Geen reactie meer op gehad.
En nu krijg ik een uur van te voren een mail met oh ik zag dat mijn antwoord niet verzonden was ik kan toch niet.

Net dat ding weer gewassen en het huis aan kant gemaakt  ::)

Nah ja, t hoort er bij geloof ik, bij verkopen via internet...
Door koekje
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgen
Zo, das kut!
Sterkte ermee.
Door Els&Flow
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Mieke L.
:-\  gatver wat rot, sterkte!
Door Neally
Nou, onverwacht. Dat geheel niet tof. Sterkte.  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door