Mieke L. schreef: aah wat zonde! en wat een kleefzooi om op te ruimen!Een ramp was het..maar was blij dat ik een stenenvloer heb en geen tapijt. Maar is niet eerste ding dat me uit handen valt en ook niet laatste.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: aah wat zonde! en wat een kleefzooi om op te ruimen!Een ramp was het..maar was blij dat ik een stenenvloer heb en geen tapijt. Maar is niet eerste ding dat me uit handen valt en ook niet laatste.
Mieke L. schreef: ik sluit me graag bij Albert aan 8)
![]()
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgen
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgenZo, das kut!
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgen
koekiesranch schreef: "mijn" man zei vlak voor zijn vakantie dat hij rigoureus ging opruimen... Niet begrepen dat hij mij bedoelde... dus pas maar op als mannen opruimwoede krijgenNou, onverwacht. Dat geheel niet tof. Sterkte.