Oh ja hoor, Oscar is verliefd. Op élk teefje wat voor zijn neus komt

. Polygamie is zijn middle name! Hij is wel altijd heel hoflijk en de dames hebben het voor het zeggen.
Van de week liep ik het laatste rondje met hem en kwamen we langs het huis van zijn Vizla vriendinnetje. Daar kan hij op straat altijd heel lief mee neuzen en soms maakt ze een spelboog voor ze weer vlug achter haar (fietsende) baas aan gaat. Nu kwam ze precies naar buiten toen wij langsliepen. En moest even laten weten dat dit háár voortuin is! Oscar liep voor mij aan het eind van riem en dacht Joepie, mijn vriendin! Tot hij zag hoe ze deed, hij draaide zich met de meest beteuterde kop ooit om en kwam achter mij schuilen. "Mama mama, ze doet onaaaaaaaaaaardig tegen mij!".
Daarna ontdooide de jongedame en hebben ze nog even geneusd. Maar ik moest zo lachen, die kop van Oscar toen hij er achter kwam dat ze lelijk tegen hem deed
Echt een vaste echte vriendschap heeft Oscar niet echt. Enige is het teefje van een vriendin, daar kan hij het wel heel fijn mee vinden, daar passen we ook wel eens op en dan kunnen ze en leuk spelen en goed rust pakken. Maar voor echte dikke vriendschap zijn ze beiden teveel beschadigd vrees ik, want ook dat hondje heeft een achtergrond en veel moeite met bepaalde dingen.