Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
[quote="-Saskia-"]
:biggrin2: In functie: Italiaans maatpak met das.
Vrije tijd: spijkerbroek en overhemd/polo.

*en droomt verder*  8) ::)
[/quote] ;D ;D

+1  :-[
Vroeghâh, bij meneer -A- in de ICT, was het blauwe pak verplicht, met overhemd en stropdas. Moet zeggen dat ik het nog steeds wel heel mooi vind, mijn liefste in pak.  :)
Pak op kantoor hoeft niet meer standaard, nu nette donkerblauwe broek en overhemd met lange mouwen. Nette schoenen.

Casual friday en thuis spijkerbroek/polo/overhemd. Met dit weer korte broek (niet naar kantoor natuurlijk).  ;)
Met hond uitlaten meestal afritsbroek en met klussen echt hele oude spullen.  :D
Door Pluto
Ook maar even zelf.

Vorige job strak in pak, vandaar een zolder vol italiaans maatwerk, (de kleermaker van Suit Supply in Roermond kent me nog steeds bij naam), wel altijd met een punch, dus op een lichtroze overhemd wel een knalroze das oid. Daardoor ook zeker 20 dassen in de kast van zwart tot groen naar rose met bolletjes.
Schoenen dito, leer, spits, italiaans, lak!

Tegenwoordig, net maar casual, dus nette jeans met overhemd of polo erop, truien zijn voor watjes en lange mouwen worden meestal gerold.
Schoenentic is ondertussen onder controle, nog slechts 30 paar in huis, waarvan zeker 3 paar 'normaal' zwart. De rest is uiteraard, wit lak, rood lak, blue suede, bruin slangenleder etc.
Thuis, liefst korte broek met t-shirt, van half maart tot half oktober. De rest casual in jeans met shirt.
Door Fido
In functie: Boss spijkerbroek + polo of overhemd met korte mouw of als groen of blauw mannetje in de operatie kamer
Thuis: idem eerste gedeelte.
In functie en het moet netjes (geneesmiddelen registratie/examen afnemen enz.): Italiaans maatpak met zelfs een stropdas die daarna als eerste af gedaan wordt  :biggrin2:
Door smulpaap
Grappige reacties staan er tussen  :biggrin2:

Zoeken de heren ook zelf hun kleding uit in de winkel ?
Gaan de heren zelf winkelen of gaan jullie mee ?
Of .... moet jij kleding voor hem kopen ?

Omdat ie anders tig jaar later nog steeds in hetzelfde kloffie loopt als jij niets voor hem koopt ?  ::)
Voor werk, keuuurig net pak, en geen italiaans maatwerk godzijdank, met stropdas.
Thuis oude afgetrapte en gescheurde kleding, liefst de spijkerbroek van 30 jaar oud, verder een soort van jogging pak in de winter, in de zomer bermuda's ook gescheurd, oud en afgetrapt met T-shirt.

Nee, partner koopt zijn kleding gelukkig zelf, en alleen wanneer strikt noodzakelijk. Ik vind er zelf ook niets aan om met man te gaan winkelen.
Door Mowgli
Leuke vraag  ::)

Spijkerbroek met zwart Fruit of the loom T-shirt, in de winter een zwarte of grijze kapuchon-trui over het T-shirt, als het geen winter is witte Adidas Superstar schoenen (die klassieke), of zijn zelf ontworpen Nikes, in de winter donkerbruine Dr. Martens 2926 enkellaarsen.
Thuis draagt hij zijn bruine Birkenstock Boston pantoffels.

De T-shirts en truien mogen vooral geen grote logo's of opschriften hebben en de jeans vooral niet van die verwassen kreukels of gaten hebben.
Door Pluto
[quote="smulpaap"]
Grappige reacties staan er tussen  :biggrin2:

Zoeken de heren ook zelf hun kleding uit in de winkel ?
Gaan de heren zelf winkelen of gaan jullie mee ?

Omdat ie anders tig jaar later nog steeds in hetzelfde kloffie loopt als jij niets voor hem koopt ?  ::)
[/quote]
we shoppen samen maar ik kies zelf alles uit. Sterker nog, Joke vraagt meestal mijn mening voor ze zelf iets koopt.....

Ik wijk dus af?
::)
Door Nadia
Manlief op het werk in uniform.
Of als hij een presentatie moet geven in pak.

Thuis meestal casual. Nette (donkere) spijkerbroek met tshirt of polo. Of in de winter longsleves. Heel af en toe een nette trui.
Of een net hemd erop.

Dat nette hemd draagt hij in vrije tijd ook wel op een mooie pantalon. Evt aangekleed met een gilet.

Als hij met de honden gaat oude spijkerbroek met kisten en iets erop wat hij zo snel kan vinden. Meestal oud t shirtb ofzo.
Verder sport hij veel. Dus heeft ook veel sport kleding aan. Die gaan na trainen wel direct uit.

Met dit weer draagt hij in vrije tijd een bermudabroek en slippers. Thuis meestal zonder shirt. En dat vind ik zooooo vervelend ::) zeker als hij klusjes aan het doen is. :smitten:

Hier geen Italiaanse maatpak centjes.
Door Ronald
[quote="smulpaap"]

[/quote]Als mijn lief mijn kleding gaat kopen, is het eind zoek.

Ik koop mijn kleren altijd in een opwelling (bijvoorbeeld omdat de broek nu wel echt versleten is... of dat er geen knopen meer aan zitten), maar dat doe ik mooi zelf. Ik weet wat ik wil, ik weet wat ik lekker vind zitten.

En wat is er mis met tig jaar later in hetzelfde kloffie te lopen? Het is kleding...  :biggrin2:
Welkoop is hier hofleverancier voor wat betreft de geruite vesten en de klompen.
Door smulpaap
[quote="Ronald"]
Als mijn lief mijn kleding gaat kopen, is het eind zoek.

Ik koop mijn kleren altijd in een opwelling (bijvoorbeeld omdat de broek nu wel echt versleten is... of dat er geen knopen meer aan zitten), maar dat doe ik mooi zelf. Ik weet wat ik wil, ik weet wat ik lekker vind zitten.

En wat is er mis met tig jaar later in hetzelfde kloffie te lopen? Het is kleding...  :biggrin2:
Welkoop is hier hofleverancier voor wat betreft de geruite vesten en de klompen.
[/quote]

Niets mis mee , om tien jaar in hetzelfde kloffie te lopen . Het zit zoooo lekker  :biggrin2:
Ik kan er zelf ook erg moeilijk afstand van doen
En ja die geruite vesten van de Welkoop zijn hier ook favoriet bij manlief en onze jongste prins
Door Sieglinde
Ik koop voor manlief maar hij heeft wel een bepaalde stijl. Koop ik dingen die hij niet mooi vindt ( en ik wel ;D) heb ik pech. Maar dat is echt nog maar zelden voorgekomen. Ik koop sowieso vooral online dus ruilen kan. Ik vind trouwens vaker leuke kledij voor hem en dochter dan voor mezelf.
Hij weet beter wat bij elkaar past dan ikzelf dus ik vraag vaak advies aan hem :biggrin2:
Door Ramses1
Helaas geeft meneer Ramses niets om kleding  :(

Gelukkig betekent dat dat ík bepaal wat erg gekocht en ook gedragen wordt  :biggrin2: :biggrin2: ;)
Altijd een spijkerbroek en een leuk shirt of sweater/long sleeve, ook in zijn werk maar dan de oudere kleding ivm olie of accuzuur ... :rant:
Maar ja, ook de combi's die hij dan soms maakt ...  :roflmao:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door