Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2968088
En de BP mannen natuurlijk  :)

Houden de partners van gemakkelijk zittende kleding
Houden de partners van  een stropdas ( Om die vervolgens na het werk zo snel mogelijk de hoek in te smijten  :biggrin2: )
Draagt je partner graag een kostuum

Hier hangt geen enkele stropdas in de kast
Ook geen overhemden
Ook geen kostuum

Wel spijkerbroeken truien en shirts en voor in de zomer natuurlijk de korte broek
Door TMG1961
#2968091
Heb dan wel geen partner maar ik loop altijd in spijkerbroek en t-shirt en/of trui. Een hemd heb ik extreem zelden tot nooit aan en een kostuum al helemaal niet. Heb wel 2 stropdassen maar die hangen meer ter decoratie in de kast samen met een kolbert jasje, nette broek en 2 hemden  :biggrin2:
Door charmed
#2968101
Geen spijkerbroeken, vaak broeken met van die hele grote broekzakken, waar je van alles in kan stoppen en dat stopt ie er dan ook in, met T-shirtjes. Lange mouw en korte mouw. Een enkele spijkerbroek voor net, omdat ie het moet van mij  :biggrin2: Wil niet weer dat hij zo'n broek aantrekt met van die grote broekzakken en die volpropt. ugh  :biggrin2:
Door Lizzy
#2968103
Toen ik Leo leerde kennen droeg hij donkergrijze of donkerblauwe pakken, wit overhemd, stropdas. IBM voorschriften. En dat stond hem nogal Goddelijk :dribble:  :biggrin2:. Ik zal toch eens kijken of ik nog wat foto's uit die tijd kan vinden :)

Toen IBM die regel los liet, liet Leo zijn pakken ogenblikkelijk in de kast hangen :biggrin2:

Nu kleed hij zich heel casual. En als hij moet werken : dierenambulance kleding.
#2968106
Ik ben wel benieuwd naar die goddelijke Leo in pak, dus hup hup zoeken naar een foto. :biggrin2:

Tijdens werk heeft Michiel bedrijfskleding aan.
Nu ben ik gek op mannen in kostuum, maar daar had ik toch een ander beeld bij. :biggrin2:

Normaal draagt hij een mooie spijkerbroek met leuk t-shirt.
Eigenlijk draagt hij heel het jaar rond shirtjes met korte mouwen, zijn kacheltje staat niet helemaal goed afgesteld volgens mij.  :biggrin2:
Er hangen wel wat overhemden in de kast, maar die hangen daar vooral.
#2968109
Ik vinnum heul lief hoor, maar ik doe altijd maar gewoon alsof ie geen kleding aanheeft  :-X

Wellicht klinkt bovenstaande iets anders dan ik het bedoel  ;D  Ik bedoel eigenlijk gewoon dat ik 'm liever in een spijkerbroek zie, dan in de eeuwige joggingbroek  ::) 
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op vr 01 aug 2014, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#2968110
Casual: spijkerbroek, Tshirt of vrolijk gekleurd overhemd.
Nette spijkerbroeken en truien/vesten, of Fjallraven broek.

Kostuums hangen achterin in de kast en hij heeft (nog) niet alle stropdassen weggegooid, maar ik kan he niet heugen dat hij er een gedragen heeft  :biggrin2:
Door Sieglinde
#2968115
Jogging met shirt voor thuis als we niet buiten hoeven. Haar in afrocoupe,
Anders nette jeansbroek met shirt( zonder drukke print) lang of korte mouw. Vaak met knoopjes vooraan en dan laat ie er altijd wat open.  ::) vrij nette schoenen eronder. Geen sneakers.
Hij heeft het wel nogal voor broeken met een laag kruis( dus niet gewoon laag hangende broeken. Ze zitten op normale hoogte maar alles heeft wat meer plaats :biggrin2:)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2968124
Ik zal zelf maar antwoorden  :biggrin2:

Casual. Laatste tijd vooral broeken van Human Nature (zitten lekker en passen redelijk om de horeca-spoiler). Zitten over het algemeen ook genoeg zakken in voor sleutels, pasjes, portemonnee, portefeuille. T-shirts allemaal van Fruit of the Loom. Zo nu en dan een t-shirt met een tekst ("I'm not insane! My mother had me tested!) of zoiets. Als het wat frisser wordt een ruitjesvest. Aan de voeten degelijke Zweedse klompen.
Door Esther Q
#2968157
Wij krijgen tweedehands casual kleren van vrienden/familie eens per jaar. Anderen bepalen dus hoe wij erbij lopen. De kleren van Stef zijn altijd vies en stuk. Ik let iets meer op en doe ook wat minder grof werk, dus loop er iets netter bij. Het moet vooral lekker zitten en ongeveer de goede maat zijn. En in de winter warm zijn. De rest maakt niet uit. Al heb ik wel nog wat nettere kleren van vroeger die ik apart houd en nu bv aan doe als ik naar de zweedse lessen ga. Stef heeft een broek en een trui die hij apart houdt voor een bezoek aan een bank of notaris oid. Een hele ouderwetse ribfluelen broek van mijn vader uit de jaren stillekes die net te kort is en iets dat er qua kleur niet echt bij past :biggrin2:
Door Urs
#2968182
Of werkkleding met overall, of korte broek , shirt met overall, of boxershort met overall tijdens het melken ( zonder shirt) 
Wanneer niet tussen de koeien maar buitenshuis Casual. En ik draag momenteel camping outfit oftewel joggings , harembroek met shirt die vies mogen worden ( overall past even niet ) en buitenshuis een positie broek met netter ( nieuwer) shirt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door