Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Ja die extraatjes die tellen enorm doorJa erg he 20 euro hier en daar geen grote bedragen en het eindbedrag aan het eind van de maandhet is dat ik nog maar 2 maanden 35km van huis werk. Ik geef daardoor een kleine 250 euro aan benzine uit.
Mocht mijn nieuwe werk weer zo'n afstand zijn komt er een diesel in. Of een auto die veel veeeel zuiniger is.
Kaio schreef: je hoeft toch niet de bonnen te bewaren, gewoon je bankafschriften online raadplegen en "overschrijven".Dan zou je alles moeten pinnen maar wij doen toch ook nog wel veel contant... En net wat Nadia zegt, dat lijkt me nou wel eens interessant. Ik ga toch wel wekelijks naar 2 of 3 verschillende supermarkten en kijk naar de aanbiedingen (dat dan weer wel, heerlijk die folder app
C@rine schreef: Tip 1,Echt niet, mijn man doet zelfs meestal de boodschappen en die doet dat heel goed en let ook op allerlei dingen. Kwestie van goed africhten
Neem nooit geen mannen mee, ook niet om te sjouwen.
Hier wordt er dan op het laatste moment bij de kassa nog van alles in de kar gelegd
Wij kijken regelmatig op wat we kunnen en willen besparen, het is goed om bij de les te blijven![]()
Jantina schreef: Dan zou je alles moeten pinnen maar wij doen toch ook nog wel veel contant... En net wat Nadia zegt, dat lijkt me nou wel eens interessant. Ik ga toch wel wekelijks naar 2 of 3 verschillende supermarkten en kijk naar de aanbiedingen (dat dan weer wel, heerlijk die folder appWij pinnen idd veel dan zie je het staan idd, en is het makkelijker bij te houden ( we zijn allebei niet van dat dat plastic oneindig veel geld geeft dus dat kan makkelijk)) maar vraag me toch wel vaak af wat waar nou standaard goedkoper is. Ach ooooit, als ik me heel erg verveel dan ga ik het doen!
TMG1961 schreef: Op de markt hoef je hier niets te halen als je denkt daar goedkoper uit te zijn. De meeste supermarkten bieden groenten en fruit goedkoper aan.Als je aan het einde van de dag tegen sluitingstijd van de markt gaat is het toch echt vaak goedkoper. Neem je gelijk een bosje bloemen voor de gezelligheid mee.
...