Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Antonia schreef: Er is een bod op mijn huis gedaan van 206.000,=. Dit bod is voorgelegd aan de bank en het wachten is op hun reactie. Het voelt allemaal wel heel erg dubbelTja... inderdaad dubbel..
Antonia schreef: Er is een bod op mijn huis gedaan van 206.000,=. Dit bod is voorgelegd aan de bank en het wachten is op hun reactie. Het voelt allemaal wel heel erg dubbelJa, dat dubbel kan ik me goed voorstellen.
Antonia schreef: Er is een bod op mijn huis gedaan van 206.000,=. Dit bod is voorgelegd aan de bank en het wachten is op hun reactie. Het voelt allemaal wel heel erg dubbel.
Angelique schreef: Wat een sch**tbod zeg. Het onderste moet uit de kan blijkbaar.Op de vraagprijs van 220 is 206 geen verkeerd bod. Wij kregen een bod van 320 op een vraagprijs van 420. Dat is pas het onderste uit de kan willen...
Ronald schreef: Op de vraagprijs van 220 is 206 geen verkeerd bod. Wij kregen een bod van 320 op een vraagprijs van 420. Dat is pas het onderste uit de kan willen...Ik begrijp je reactie Ronald. Maar aan de vraagprijs van 220.000,= gaat wel een verhaal vooraf. Deze vraagprijs heeft weinig te maken met de waarde van de woning, hij ligt zelfs lager dan de waarde die onlangs door een door de bank ingeschakelde "onafhankelijke" taxateur die de waarde bij vrije verkoop heeft getaxeerd. Deze vraagprijs van 220.000,= wordt sterk beïnvloed door de aard van het verkooptraject.