Angelique schreef: Nee, want die hebben DettolOhhh ja Dettol!! Mss moeten we dat als supplement gaan voeren![]()
Dat WIJ nog leven, DAT is een wonder![]()

Moderator: Lizzy
Angelique schreef: Nee, want die hebben DettolOhhh ja Dettol!! Mss moeten we dat als supplement gaan voeren![]()
Dat WIJ nog leven, DAT is een wonder![]()
Thea schreef: Hoorde van de week van iemand die had haar hondje van 1,5 laten enten en s avonds gilde hij het uit.Dat had ik hier dus ook
Gelijk weer naar Da gegaan en weet eigenlijk niet wat die heeft gedaan., maar hondje leeft nog.
Toen ik vertelde dat ik niet meer ent zei ze pff wat een groot risico neem je dan.
Ik zo denk dat wel meevalt.
Later hoorde ik dat iedere hond dezelfde hoeveelheid ent stof krijg en dat zet mij aan het denken.
Zij heeft een hondje van 1,9 kg die dus net zoveel krijg als een hond van 80 kg![]()
Jump schreef: Nee, ik was het al niet van plan, maar na het verhaal over een hond die 3 weken na de Lepto-2entingOh? Deze zijn nieuw voor mij! Bekende van jou? Heb je enig idee om hoeveel honden het gaat? Weet je meer details?
ernstige auto-immuun verschijnselen kreeg en opgenomen was in Utrecht waar meerdere honden met dezelfde
"onverklaarbare verschijnselen" waren ben ik er klaar mee.
Volgens de DA kon het niet van de enting zijn, want dat moest dan na 1 dag al zichtbaar zijn.jaja!
Jump schreef: Nee, ik was het al niet van plan, maar na het verhaal over een hond die 3 weken na de Lepto-2entingWeet je of dit in 2014 speelde?
ernstige auto-immuun verschijnselen kreeg en opgenomen was in Utrecht waar meerdere honden met dezelfde
"onverklaarbare verschijnselen" waren ben ik er klaar mee.
Volgens de DA kon het niet van de enting zijn, want dat moest dan na 1 dag al zichtbaar zijn.jaja!
M@rina schreef: DA heeft in het dossier aangetekend dat we niet worden opgeroepen voor de entingen alleen voor de Rabies 1x per 3 jaar.Da's efficient van de da! Ik kreeg laatst doodleuk een herinnering per post, dat ik nog niet gereageerd had op de oproep voor de jaarlijkse vaccinaties en dat het wel erg belangrijk was voor de gezondheid om dat alsnog te gaan doen. 'k Heb notabene een gesprek gehad waarin ik heb toegelicht geen Lepto vaccinatie meer te willen. Rabies doen we nooit (ze gaan daarom niet naar het buitenland) en de rest alleen na titerbepaling (maar de da doet dit standaard nog jaarlijks, "want dat kan geen kwaad", wat ik zelfs als dat zo zou zijn een merkwaardig argument vind).
Lizzy schreef: Oh? Deze zijn nieuw voor mij! Bekende van jou? Heb je enig idee om hoeveel honden het gaat? Weet je meer details?Dat is iemand van het Aussieforum,hond knapt nu langzaam op
Dit is bad news.....
digijaro schreef: (...) Wat zijn de reacties mocht een hond toch Lepto krijgen??De belangrijkste symptomen zijn braken en diarree. Ook koorts en gebrek aan eetlust. Het zijn dus heel algemene verschijnselen. Maar of je nu vaccineert of niet, als je hond dergelijke klachten heeft is het verstandig te laten controleren of Lepto de oorzaak is, want het succes van de behandeling wordt voor een belangrijk deel bepaald door het tijdig inzetten van de dáár voor juiste antibiotica.