Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Vanochtend was het hier vochtig, de was droogde niet, maar de temperatuur was prima. Tegen de middag was het heerlijk, en nu is het weer om te stikken. Vreemd land, Nederland, wat het weer betreft.  ::)

Net de komkommers van de buren weer water gegeven. Ze weten niet wat ze zien als ze terugkomen. Van schrieltjes van 4 cm naar reuzen van 20 cm. Alleen omdat ze nog net niet verzuipen in hun bakjes. De buuv probeert het wel maar heeft verre van groene vingers, en komkommers in bijna droge aarde ganieluknie... die lusten wel een slokje. :P
Door Borke
Fijn Pauline dat de heertjes mee gaan naar je ouders, dat is voor iedereen gezellige afleiding!

Fijn Rosmin dat die autotraining weer goed opgepakt wordt!
Sofi wilde bij het opvanggezin niet de auto in. Toen we haar gingen halen (zonder Borke) wilden zij Sofi voor ons in de auto tillen, omdat we anders zo'n nare start hadden.
Om de een of andere reden was ik ervan overtuigd dat ze er gewoon in zou springen en met mijn lichaamstaal straalde ik dat blijkbaar ook uit. In gedachten zag ik haar hup de auto inspringen net als Borke altijd deed en verdomd, ze sprong er zo in.
Meteen liggen en geen kik gegeven onderweg.
Die sprong had wel iets panisch en 7.5 jaar later slijt ook dat wat.
Ik hoorde van de opvangers dat ze panisch was na de reis uit Spanje in een vrachtwagentje vol benches.

Die wilde Oscar, heb je je gezicht al gecheckt?
Is het een blauwe plek?
Ik hoop het niet voor je.
Zoiets is ook zo fijn als je een bril draagt :-(
Door Kaela
Het is niet blauw geworden, maar het doet wel zeer. Hij is met zijn snoet recht tegen mijn oogkas aan geknald, dus met de voorkant van zijn tanden. Het bot doet nu zeer, maar verder niets dik of blauw. En ook geen bloedneus, wat me op de nog vrij nieuwe vloerbedekking niet zo lollig had geleken!
Door Els&Flow
Kaela schreef: Het is niet blauw geworden, maar het doet wel zeer. Hij is met zijn snoet recht tegen mijn oogkas aan geknald, dus met de voorkant van zijn tanden. Het bot doet nu zeer, maar verder niets dik of blauw. En ook geen bloedneus, wat me op de nog vrij nieuwe vloerbedekking niet zo lollig had geleken!
Auw.. wat een sukkeltje.  :(  Sterkte!!
Door - pien -
Vrijdagmiddag zijn we teruggekomen van een weekje Drenthe...het was een paar dagen snoeiheet en stikbenauwd  :-X :-X :-X en toen een paar dagen erg warm maar met een lekker windje...er waren ook veel muggen en veel muggen vonden mij lekker  :-X Ik zit echt helemaal onder de muggenbulten, ik had wel zo'n stick van het Kruidvat maar die werkt geen hele nacht  ::)
Afijn, het was gezellig, de kinders waren er een weekje lekker uit, en nu zijn we weer lekker thuis  8)

De laatste avond was Joep nog ontsnapt  :o :o :o Het nylonkoord waar hij mee vastzat aan zo'n 'wokkel' in de grond was losgegaan en Joep was de hort op...hoe lang wisten we niet, wij zaten binnen bij de tv en hij zat aan het touw...dachten we  ::)
Toen het wel erg lang duurde voor hij weer es binnenkwam keken we buiten.....touw...maar geen Joepie  :-X
Meneer pien de ene kant op, de kinders de andere kant op en ik rammelen met een bus met gedroogde longbrokken en 'Joepieeeeeee' roepen...overal hoor je dan geritsel maar aan z'n tuigje zit een penning, dus die tinkelt altijd als hij loopt....luisteren, roepen, rammelen...ik hoorde de anderen ook Joepie roepen verderop...
Opeens hoorde ik een zacht tinkeltje.....ik schudden met die bus...
Onze 'camping' grensde aan open velden...wie weet hoe lang die al weg was en waar die helemaal naar toe was  :-X :-X :-X
Ik hoorde weer een tinkeltje....nog meer schudden en roepen....luider tinkeltje.....en opeens komt er een witte vlek naar me toegerend....JAAAAAAAAAAAAA JOEPIE WAS WEER TERUG!
Ik ben echt in janken uitgebarsten ....zo ontzettend blij dat ie er weer was en zo'n geluk dat ie nog in de buurt was  :'( :D :)
Geknuffeld en gejankt....de anderen gebeld dat ie terecht was.... :D :D :D :D Pppfffff, op de laatste avond nog even hartkleppen getest  ::)
Door eelke
Oooh Joep toch! Zou bij onze Joep ook zo gaan! Gijs zou denk ik echt in de buurt blijven...

Gisterenavond de stad in de geweest, er speelden leuke cover bands. Was erg gezellig (ik heb nu een bietje spierpijn in mijn kuiten van het springen  :biggrin2:) vannacht ons matras naar beneden gepropt, kon Gijs lekker buiten, Joep bij ons, en dat is de succes factor tot uitslapen  :biggrin2: ik werd om 12 uur wakker en toen sliepen Joep, Gijs en vriend nog. Gijs kwam eens op zijn gemakje binnen kijken toen ie gepraat hoorde, en Joep kregen we echt nog niet overeind. Heerlijk!
Vanmiddag een verjaardag gehad en daarna door naar oma voor een bbq met de familie. Leutig!

Nu weer thuis :( niet leuk, morgen moet mijn lief weer werken en ik zelf dinsdag weer... vakantie al weer voorbij!
Door coby.p
martine, tom blijft altijd knap, wat je ook met hem uitspookt.
voor de gene met pijn, sterkte, pijn is niet fijn.
plien, die joeperd toch, wat een exemplaar,
pauline, wat fijn, dat de jongens altijd mee kunnen naar je ouders.

ot,
hier weer leven in de tent, missy is in the house., heel duidelijk.
een week genieten van weer 2 beren, die ook nog eens leuk samen spelen.
denk niet dat ik er ongeschonden van af kom, een sint is nog ietwat veel lomper dan
ik al gewend ben met de newfs, en eindig zeker weten met de nodige blauwe plekken
en krassen overal, maar boeit niet, ik geniet van iedere seconde.
Door eelke
Zo, laatste dag van mijn vakantie, lief is al weer gaan werken. Ik werd er wakker van en kon daarna niet meer slapen, zal weer ff wennen zijn. :P
Ben nu soort van uitgebreide schoonmaak aan het houden in de huiskamer. De bank al van de kant af gehad en alles er achter gepoetst en gestoomreinigert. Maar 1 mier gezien daar nu, maar gisteren zaten er weer veel meer toen ik ff mijn leeg glas vd sinaasappelsap had laten staan. Vandaar ook de grote schoonmaak actie nu  8)
Straks nog maar wat lokdoosjes bij halen.
Vanmorgen weer een keertje uitgeslapen. Was wel lekker. Morgenvroeg toch maar weer vroeg opstaan om te gaan fietsen. Dat was toch ook wel erg fijn.
Nu maar een stuk met Zoë gelopen, maar ze vond het eigenlijk te warm. Ze ligt nu op de koude tegels uit de hijgen.
Door koekje
eelke schreef: Ik zie me d'r al ergens in de bossen uitgejopt worden en weg auto :P
Het is de enige auto waar Gijs niet in past  ;D
Owzo.
Euh, Joep meenemen?
Of zijn auto met sleutels als onderpand?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door