Vrijdagmiddag zijn we teruggekomen van een weekje Drenthe...het was een paar dagen snoeiheet en stikbenauwd

en toen een paar dagen erg warm maar met een lekker windje...er waren ook veel muggen en veel muggen vonden mij lekker

Ik zit echt helemaal onder de muggenbulten, ik had wel zo'n stick van het Kruidvat maar die werkt geen hele nacht
Afijn, het was gezellig, de kinders waren er een weekje lekker uit, en nu zijn we weer lekker thuis 8)
De laatste avond was Joep nog ontsnapt

Het nylonkoord waar hij mee vastzat aan zo'n 'wokkel' in de grond was losgegaan en Joep was de hort op...hoe lang wisten we niet, wij zaten binnen bij de tv en hij zat aan het touw...dachten we

Toen het wel erg lang duurde voor hij weer es binnenkwam keken we buiten.....touw...maar geen Joepie

Meneer pien de ene kant op, de kinders de andere kant op en ik rammelen met een bus met gedroogde longbrokken en 'Joepieeeeeee' roepen...overal hoor je dan geritsel maar aan z'n tuigje zit een penning, dus die tinkelt altijd als hij loopt....luisteren, roepen, rammelen...ik hoorde de anderen ook Joepie roepen verderop...
Opeens hoorde ik een zacht tinkeltje.....ik schudden met die bus...
Onze 'camping' grensde aan open velden...wie weet hoe lang die al weg was en waar die helemaal naar toe was

Ik hoorde weer een tinkeltje....nog meer schudden en roepen....luider tinkeltje.....en opeens komt er een witte vlek naar me toegerend....JAAAAAAAAAAAAA JOEPIE WAS WEER TERUG!
Ik ben echt in janken uitgebarsten ....zo ontzettend blij dat ie er weer was en zo'n geluk dat ie nog in de buurt was

Geknuffeld en gejankt....de anderen gebeld dat ie terecht was....

Pppfffff, op de laatste avond nog even hartkleppen getest