Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Thea
Ik koop gewoon (gedeelte)diepvries zoals bloemkool, brocceli een zak gemengde groente bij lidl waar wortel,doperwten,mais en boontjes inzit. Dan nog komkommer of courcette en wat paprika. Soms doe ik er wat pasta (die 3 kleuren) bij. alles in een pan laat het ong 8 minuten koken en dan de afgieten en de mixer erdoor heen halen dat het echt een soort papje is.
porties van 75 gr met een ei en evt dde orgaan erdoor geven.
Yoghurt word hier wel gegeten maar niet uit een pak wel uit die halve liter bekers ::)
Door Martine-Tom
Alfalfa bij de appie staat in het koelvak, ergens in de buurt van de tauge enzo:
Afbeelding

Zo ziet het er ongeveer uit, al heeft de appie doorzichtige bakjes en geen zwarte.
Door Thea
[quote="Thea"]
Ik koop gewoon (gedeelte)diepvries zoals bloemkool, brocceli een zak gemengde groente bij lidl waar wortel,doperwten,mais en boontjes inzit. Dan nog komkommer of courcette en wat paprika. Soms doe ik er wat pasta (die 3 kleuren) bij. alles in een pan laat het ong 8 minuten koken en dan de afgieten en de mixer erdoor heen halen dat het echt een soort papje is.
porties van 75 gr met een ei en evt dde orgaan erdoor geven.
Yoghurt word hier wel gegeten maar niet uit een pak wel uit die halve liter bekers ::)
[/quote]

Vergat knoflook erbij te zetten ;)
Door kiara
Ja dat krijgen ze hier ook zo 4 x per week half teentje
In plakje worst want zo eten nee hoor

Mijn groente mix moet even weekje wachten ga weekje weg
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door