Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
nova schreef: Ik hoop voor je dat die dallie puppen zindelijk zijn....wil ik morgenvroeg m'n schoenen aantrekken zitten ze vol zeik![]()
![]()
verder duim ik dat je er baat bij hebt![]()
cj schreef: Leuk Dian, maar wat zie ik in je onderschrift? Geen update? Hoe gaat het verder met je en het afvallen?Met mij niet zo denderend. Sinds ergens maart heb ik een hernia die niet overgaat. Sinds 21 mei heb ik er een trombosebeen bij en nu dus een klapvoet......... Ik kan niet aan het verkeer deelnemen door alle morfine die ik slik, maar zonder ga ik door de grond. Je komt zo weinig weg, je bent zo afhankelijk van andere mensen om ergens heen te gaan. En dat kan weer niet ver zijn, want lang zitten kan ik niet. Thuis lig ik op een bed in de kamer als ik niet bezig ben. Heb gelukkig wel de honden, die laat ik ook zelf uit, moet lopen van de fysio al moet ik weer uitkijken met dat trombosebeen. Er is geprobeerd een zenuwblokkade te zetten, dat is mislukt. Toen wilde de arts van de pijnbestrijding dat weer, maar op een andere manier, had ik een DVT, dus een echt trombosebeen. 2 weken daarvoor ook een doppler-echo en toen was het trombose in de oppervlakkige vaten. Daar doen ze dus niets aan. Maar mijn been werd steeds dikker en ja toen was het wel raak..........
Saskia
Lizzy schreef: Dat is zeker een kek printjeHeb hem vandaag gekregen. Moet het dragen op gaan bouwen. Maar ik liep wel beter. Al is het geen pretje dat harde plastic om je hak en enkel.![]()
![]()
Maar ik benijd je niet Dian...... Helpt het wel of is het nog te vroeg om te zeggen?