1 flinke eetlepel koffie voor een heerlijke bak koffie....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Dreetje schreef: De Bialetti is weer in ere hersteldBekeerd 8)
1 flinke eetlepel koffie voor een heerlijke bak koffie....
Borke schreef: Hoe regel je dan die opgeschuimde melk, wat voor melk-opschuimer gebruik je daarvoor?Die van nespresso
fransbulletje schreef: Wij hebben een Jura machine, inmiddels al 8 jaar zonder problemen.Ik heb net ontdekt dat Jura Nederland hier in Zoetermeer zit met een grote showroom.
Hij heeft 1x een onderhoudsbeurt gehad en dat was wel prijzig, 200 euro.
Borke schreef: Ik heb net ontdekt dat Jura Nederland hier in Zoetermeer zit met een grote showroom.Jura geeft zelf aan dat je het beste kunt wachten met service tot er iets niet goed/kapot is.
Dat is ook handig voor de service, wat overigens volgens Jura zelf niet ieder jaar hoeft.
Het zal dus wel een Jura worden.
Met een Bialetti er bij voor als hij in de service moet.
Voor ons als thuiswerkers gaat er aardig wat koffie door op een dag, zeker 10 kopjes.
Dan lijkt het een goede investering 8)
Iedereen reuze bedankt voor alle informatie, jullie zijn (weer) geweldig!
Borke schreef: Ik heb net ontdekt dat Jura Nederland hier in Zoetermeer zit met een grote showroom.Wat een prijzen zeg ??? dan zou ik zeggen een duurdere nespresso
Dat is ook handig voor de service, wat overigens volgens Jura zelf niet ieder jaar hoeft.
Het zal dus wel een Jura worden.
Met een Bialetti er bij voor als hij in de service moet.
Voor ons als thuiswerkers gaat er aardig wat koffie door op een dag, zeker 10 kopjes.
Dan lijkt het een goede investering 8)
Iedereen reuze bedankt voor alle informatie, jullie zijn (weer) geweldig!
*Marga* schreef: Wat een prijzen zeg ??? dan zou ik zeggen een duurdere nespressoNiet met de hoeveelheid koffie die wij drinken Marga!![]()
Borke schreef: Yeah prachtige hoogglans witte Jura gekocht, heel decadent, maar wij zijn er heel blij mee 8)Dat klinkt heel mooi.
Borke schreef: Yeah prachtige hoogglans witte Jura gekocht, heel decadent, maar wij zijn er heel blij mee 8)gefeliciteerd en veel plezier met deze geweldige aankoop!
fransbulletje schreef: Dat klinkt heel mooi.Bedankt en de koffie is heerlijk.
Veel plezier ermee en geniet van de koffie.