Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
Dreetje schreef: Ik word gek van de buurvrouw, ze is al een dik uur bezig het terras te vegen........
Op een gegeven moment is dat toch welk klaar? we wonen nou niet bepaald op een landgoed.
Is niet zo erg maar gisteren heeft ze dat ook al gedaan, en eergisteren en..........
Stuur maar hier naar toe. Kan ze zich uitleven... :P

zit even heerlijk te genieten van het gescheld van de EUROKOK (kenne jullie die nog?)  ;D
Door Kaela
Ronald schreef: Hmm... uit het hoofd gaat Paul na aankomend weekend met vakantie...

Sterkte met Stinkerd. Ik hoop dat het de warmte is!
Lief dat je het zegt, maar op zo'n korte termijn gaan we niets doen hoor. Eerst maar even aankijken. Het is ook allemaal niet dramatisch gelijk, het is niet alsof ie creperend van de pijn op de stoep gaat liggen. Maar het is wel een beetje typisch en typisch geeft bij Stinker nou eenmaal wat zorgen.
Door Ronald
Kaela schreef: Lief dat je het zegt, maar op zo'n korte termijn gaan we niets doen hoor. Eerst maar even aankijken. Het is ook allemaal niet dramatisch gelijk, het is niet alsof ie creperend van de pijn op de stoep gaat liggen. Maar het is wel een beetje typisch en typisch geeft bij Stinker nou eenmaal wat zorgen.
Kan ik me voorstellen... Geef hem maar een (voorzichtige!) aai over z'n bol!
Door Kaela
Ronald schreef: Kan ik me voorstellen... Geef hem maar een (voorzichtige!) aai over z'n bol!
Hm, het zou zomaar kunnen zijn dat we ons zorgen maken om niets...

Sinds de laatste keer dat hij aangevallen is, lopen we alleen nog maar langs de doorgaande weg. En omdat wij zelf een beetje saaie gewoontedieren zijn, lopen we in plaats van de 2 routes afwisselend, bijna elke keer hetzelfde rondje. En ik denk dat meneer dat inmiddels gewoon heul errug saai vindt. Om dat te testen zijn we een ander pad in gegaan en ja hoor, hij werd actiever. Dus de rondjes maar wat meer afwisselender maken, voor zover dat lukt met onze grote wens om alleen aangelijnde honden tegen te komen. De nieuwe riem geeft hem ook wat meer snuffelruimte, dat zal ook helpen.

Maar het idee dat het hoogstwaarschijnlijk niets fysieks is, stelt al wel gerust. Al houden we het wel in de gaten, met al zijn bouwfoutjes.
Door koekje
K&D schreef: Stuur maar hier naar toe. Kan ze zich uitleven... :P

zit even heerlijk te genieten van het gescheld van de EUROKOK (kenne jullie die nog?)  ;D
Daar keek ik geregeld naar toen ik nog in A;dam woonde. Vieze man, vies taalgebruik, vies eten  ;D
Door kira
Ronald schreef: Hmm... uit het hoofd gaat Paul na aankomend weekend met vakantie...

Sterkte met Stinkerd. Ik hoop dat het de warmte is!
Je zit ernaast, donderdagmorgen mag hij nog werken, daarna moet hij weg. Hebben daarom gisteren nog een spoedbezoek gebracht om te voorkomen dat we in zijn vakantie elders heen moesten met tante P (en dat zou ik best wel heel naar vinden omdat hij haar door en door kent en ik het wonderbaarlijk vindt dat een hond die vanaf 3 maanden tot bijna een jaar ongeveer 2 keer per week bij de dierenarts zat en ook veel pijn heeft gehad nog steeds naar binnen gaat alsof ze bij haar beste vriend een bakje barf gaat eten).

Misschien moet de Stinkerd als het wat koeler is ook maar weer gezellig speuren met klein beertje. Ze is nu loops, dus dat lijkt mij niet zo succesvol (of klein beertje moet het spoor voor de Stinkerd uitlopen, ik zie de Stinkerd al gaan met jou erachter aan).

Het wederom warme weer sloopt mij. Ik slaap slecht, mijn hersens zijn gekookt en werken traag. Doe mij maar weer lekker wat koeler weer. Uitlaten is ook erg lastig, twee bruine beren loops, waarvan één wel beweging nodig heeft, de ander niet te veel kan hebben, tante P die van alles wil maar deze week ietsjes kalm moet blijven en Foppe die niet fit is en daardoor erg bedreven is in stiekeme eetacties (die erg onverstandig zijn omdat hij een darmprobleempje heeft en kaarsen en poep en andere ongein weinig bevoordelijk zijn voor herstel).
Door Kaela
kira schreef: Misschien moet de Stinkerd als het wat koeler is ook maar weer gezellig speuren met klein beertje. Ze is nu loops, dus dat lijkt mij niet zo succesvol (of klein beertje moet het spoor voor de Stinkerd uitlopen, ik zie de Stinkerd al gaan met jou erachter aan).
:o :o :o :o

Dan moet ik van die bergbeklim schoenen aan, met dikke spikes, zodat ik grip heb! Maar dan nog kunnen mijn arme armen nooit overleven!!!

Met koeler weer en geen loopse beer, zijn Oscar en ik van de partij! Hoogste tijd dat hij weer eens wat gaat doen met die neus!

Sterkte met tante P bij Paul donderdag!
Laatst gewijzigd door Kaela op wo 23 jul 2014, 06:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
kira schreef: Het wederom warme weer sloopt mij. Ik slaap slecht, mijn hersens zijn gekookt en werken traag. Doe mij maar weer lekker wat koeler weer.
+1.

:rain: :rain: :rain: :rain: :rain: :rain: :rain: :rain: :cold: :cold: :cold: :cold: :cold: :cold: graag  8)
Door Neally
eelke schreef: Vast beter dan ons :P
Korte samenvatting; Camper, camping, regen, veel wind, dus Gijs in de bus, Gijs wil niet in de bus, paniek, hijgen, draaien, op bed klimmen, achterdeur open en Gijs nog steeds in de bus, dan Gijs maar uit de bus, regent ie maar nat hoor, veeeeeeeeeeeeeel meer regen, Gijs nat, Bus aan de binnenkant nat, toch maar party tent opzetten ondanks de wind, om half 6 in je pyama in de regen een party tent op zetten, veeeeeeeeeeeeel regen, Gijs eindelijk rustig, half 7 in slaap gevallen, half 10 weer wakker.  :-\
Oh ja en Joep die ondertussen steeds op mijn plek ging liggen en er NIET af ging, die hebben we echt uit bed moeten duwen.

Leuk, zo'n camper  ::)
Gijs heeft vast heel goede oren.  :D Die denkt wat zijn voor gekke geluiden, regen op n bus klinkt vast heel erg anders dan welk geluid hij kent.. Straks komt het dak naar beneden. Of het is een echte out-door camper. Niks niet binnen slapen. Afspraakje met Joep: ik ga klieren, kun jij lekker
zacht slapen.  ;D
Door Angelique
eelke schreef: Vast beter dan ons :P
Korte samenvatting; Camper, camping, regen, veel wind, dus Gijs in de bus, Gijs wil niet in de bus, paniek, hijgen, draaien, op bed klimmen, achterdeur open en Gijs nog steeds in de bus, dan Gijs maar uit de bus, regent ie maar nat hoor, veeeeeeeeeeeeeel meer regen, Gijs nat, Bus aan de binnenkant nat, toch maar party tent opzetten ondanks de wind, om half 6 in je pyama in de regen een party tent op zetten, veeeeeeeeeeeeel regen, Gijs eindelijk rustig, half 7 in slaap gevallen, half 10 weer wakker.  :-\
Oh ja en Joep die ondertussen steeds op mijn plek ging liggen en er NIET af ging, die hebben we echt uit bed moeten duwen.

Leuk, zo'n camper  ::)
Wat jammer dat Gijs zo doet  :(
Door eelke
Neally schreef: Gijs heeft vast heel goede oren.  :D Die denkt wat zijn voor gekke geluiden, regen op n bus klinkt vast heel erg anders dan welk geluid hij kent.. Straks komt het dak naar beneden. Of het is een echte out-door camper. Niks niet binnen slapen. Afspraakje met Joep: ik ga klieren, kun jij lekker
zacht slapen.  ;D
Angelique schreef: Wat jammer dat Gijs zo doet  :(
Ik weet soms echt niet wat er in dat hoofd om gaat. Het is echt best een ingewikkeld jong soms.
Maar ik denk wel dat we onze manier gaan vinden om dit tot een succes te brengen, t zal alleen wat slapeloze nachten kosten denk ik :P De auto ritjes gingen bv echt al veel relaxter.
Met Zoë naar de plas geweest. Ze vond daar twee witte herder teefjes en is daar vrolijk achteraan gesjokt. Ik was niet meer in tel. Die mensen vonden dat niet erg dus naar een stuk met ze opgelopen. Tot we bij een druk strandje kwamen met veel kleine kinderen. Toen zijn we omgedraaid. Ze heeft toen nog fijn snoepjes opgedoken uit het water en nu ligt ze lekker op te drogen. Eens kijken of we vanavond nog eens kunnen gaan met mijn nichtjes, dan kan ze echt zwemmen.
Door Ruisje
Mijn zusje belde net. Volgende week woensdag komt er een rechter bij mijn ouders thuis om uitspraak te doen over gedwongen opname van mijn moeder. Als ie ja zegt wordt ze meteen weggebracht. Ze heeft alzheimer en het gaat echt niet meer thuis en hoewel ik wist dat het eraan zat te komen, komt het vreselijk hard binnen. Het was toch al zo'n beladen dag vandaag... :'(
Door Nynke
Ojakkes Marlene, wat een vreselijk trieste situatie  :'( :'(  Heel veel sterkte voor jullie allemaal !!

OT: Mijn middagrit een beetje omgehusseld zodat ik degene die een minuut stil zijn niet snapt, alvast thuis gebracht had voor het zover was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door