Ronald schreef:
Hmm... uit het hoofd gaat Paul na aankomend weekend met vakantie...
Sterkte met Stinkerd. Ik hoop dat het de warmte is!
Je zit ernaast, donderdagmorgen mag hij nog werken, daarna moet hij weg. Hebben daarom gisteren nog een spoedbezoek gebracht om te voorkomen dat we in zijn vakantie elders heen moesten met tante P (en dat zou ik best wel heel naar vinden omdat hij haar door en door kent en ik het wonderbaarlijk vindt dat een hond die vanaf 3 maanden tot bijna een jaar ongeveer 2 keer per week bij de dierenarts zat en ook veel pijn heeft gehad nog steeds naar binnen gaat alsof ze bij haar beste vriend een bakje barf gaat eten).
Misschien moet de Stinkerd als het wat koeler is ook maar weer gezellig speuren met klein beertje. Ze is nu loops, dus dat lijkt mij niet zo succesvol (of klein beertje moet het spoor voor de Stinkerd uitlopen, ik zie de Stinkerd al gaan met jou erachter aan).
Het wederom warme weer sloopt mij. Ik slaap slecht, mijn hersens zijn gekookt en werken traag. Doe mij maar weer lekker wat koeler weer. Uitlaten is ook erg lastig, twee bruine beren loops, waarvan één wel beweging nodig heeft, de ander niet te veel kan hebben, tante P die van alles wil maar deze week ietsjes kalm moet blijven en Foppe die niet fit is en daardoor erg bedreven is in stiekeme eetacties (die erg onverstandig zijn omdat hij een darmprobleempje heeft en kaarsen en poep en andere ongein weinig bevoordelijk zijn voor herstel).