Hier zijn we al afgezakt naar 31 graden.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Sowieso boven alle ramen en gordijnen dicht, beneden alle ramen deuren en gordijnen open en veel witte wijn met ijsdruiven!Pfff sterkte, het is afzien
Martine-Tom schreef: Pfff sterkte, het is afziendie wijn maakt veel goed![]()
Mieke L. schreef: die wijn maakt veel goedJe moet niet denken dronken dat ik ben!![]()
Mieke L. schreef: Sowieso boven alle ramen en gordijnen dicht, beneden alle ramen deuren en gordijnen open en veel witte wijn met ijsdruiven!That's the spirit!
Angelique schreef: Er zijn zo an die dagen dat je je bounties beter in de koelkast kan bewaren
Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.en dat horen we nu de hitte voorbij is.
Angelique schreef: Er zijn zo an die dagen dat je je bounties beter in de koelkast kan bewarenBounty ijs, OOK lekker!!!!!
Hier zijn we al afgezakt naar 31 graden.
coby.p schreef: en dat horen we nu de hitte voorbij is.Voorbij ???
dee zegt, dank je wel voor de tip, alvast voor de volgende golf.
Martine-Tom schreef: Maak een foto van de onderdelen, helpen we allemaal mee en als het resultaat op een ventilator lijkt heb je gelukU vraagt, wij draaien:![]()
- Judith - schreef: U vraagt, wij draaien:Kolote dopje! En de hele pin eruit? En het lijkt of er links en rechts een pieletje zit op dat dopje, als je dat een beetje indrukt komt ie dan los?
Zo zou het moeten
Maar op het tekeningetje staat niet dat doppie op het pinnetje. Ik heb geprobeerd dat er af te pulken: ging niet.
Verder snap ik uiteraard wel: ene helft, schroef, andere helft. Maar dat kan dus niet vanwege dat rottige dopje
![]()
- Judith - schreef: U vraagt, wij draaien:Ik leef me je mee! Wij hebben hier ook zoiets dergelijks, gelukkig heeft zoonlief hem toen wel in elkaar gekregen zelf was het me niet gelukt!
Zo zou het moeten
Maar op het tekeningetje staat niet dat doppie op het pinnetje. Ik heb geprobeerd dat er af te pulken: ging niet.
Verder snap ik uiteraard wel: ene helft, schroef, andere helft. Maar dat kan dus niet vanwege dat rottige dopje
![]()
Martine-Tom schreef: Kolote dopje! En de hele pin eruit? En het lijkt of er links en rechts een pieletje zit op dat dopje, als je dat een beetje indrukt komt ie dan los?Nee daar is geen beweging in te krijgen