Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Er zijn zo an die dagen dat je je bounties beter in de koelkast kan bewaren  ::)

Hier zijn we al afgezakt naar 31 graden.
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: Sowieso boven alle ramen en gordijnen dicht, beneden alle ramen deuren en gordijnen open en veel witte wijn met ijsdruiven!
Pfff sterkte, het is afzien  :'(
Door Martine-Tom
Mieke L. schreef: die wijn maakt veel goed  :biggrin2:
Je moet niet denken dronken dat ik ben!

(Cola safari is ook best te nachelen....met ijsblokjes *hik*)  :biggrin2:
Door Ruisje
Mieke L. schreef: Sowieso boven alle ramen en gordijnen dicht, beneden alle ramen deuren en gordijnen open en veel witte wijn met ijsdruiven!
That's the spirit!
Wel tussendoor water drinken hoor, anders heb je morgen hoofdpijn ;)
Door - Judith -
Angelique schreef: Er zijn zo an die dagen dat je je bounties beter in de koelkast kan bewaren  ::)
;D ;D ;D ;D
Door coby.p
Ruisje schreef: Ik zag net op feestboek iemand die had twee flessen water bevroren, de ijsflessen toen in een teiltje gezet met erachter een ventilator. Heerlijke koude lucht verkoelde de kamer.
en dat horen we nu de hitte voorbij is.
dee zegt, dank je wel voor de tip, alvast voor de volgende golf.
Door Lizzy
Angelique schreef: Er zijn zo an die dagen dat je je bounties beter in de koelkast kan bewaren  ::)

Hier zijn we al afgezakt naar 31 graden.
Bounty ijs, OOK lekker!!!!!
Door Ruisje
coby.p schreef: en dat horen we nu de hitte voorbij is.
dee zegt, dank je wel voor de tip, alvast voor de volgende golf.
Voorbij ???
Vooruitzichten vanaf morgen tot en met donderdag hier: 27, 25, 28, 29, 30
Voor ons is elke graad boven de 25 te heet en een hittegolf! ;)
Door - Judith -
Martine-Tom schreef: Maak een foto van de onderdelen, helpen we allemaal mee en als het resultaat op een ventilator lijkt heb je geluk  :biggrin2:
U vraagt, wij draaien:

Afbeelding

Zo zou het moeten

Afbeelding

Maar op het tekeningetje staat niet dat doppie op het pinnetje. Ik heb geprobeerd dat er af te pulken: ging niet.

Verder snap ik uiteraard wel: ene helft, schroef, andere helft. Maar dat kan dus niet vanwege dat rottige dopje  >:(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door -Saskia-
Mijn thermostaat in de woonkamer geeft (nog steeds) 26,5 graden aan. Warmer dan dat is het ook niet geweest binnen. Warm genoeg hoor, daar niet van.

Net een heel klein regenbuitje gehad en nu staat alles wat overdag hermetisch gesloten was, lekker tegen elkaar open. De ouwe taart doet het nog prima. Hebben zelfs een kort rondje buiten gewandeld net.
Door Martine-Tom
- Judith - schreef: U vraagt, wij draaien:

Afbeelding

Zo zou het moeten

Afbeelding

Maar op het tekeningetje staat niet dat doppie op het pinnetje. Ik heb geprobeerd dat er af te pulken: ging niet.

Verder snap ik uiteraard wel: ene helft, schroef, andere helft. Maar dat kan dus niet vanwege dat rottige dopje  >:(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kolote dopje! En de hele pin eruit? En het lijkt of er links en rechts een pieletje zit op dat dopje, als je dat een beetje indrukt komt ie dan los?
Door Mieke L.
- Judith - schreef: U vraagt, wij draaien:

Afbeelding

Zo zou het moeten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik leef me je mee! Wij hebben hier ook zoiets dergelijks, gelukkig heeft zoonlief hem toen wel in elkaar gekregen zelf was het me niet gelukt!
Door - Judith -
Martine-Tom schreef: Kolote dopje! En de hele pin eruit? En het lijkt of er links en rechts een pieletje zit op dat dopje, als je dat een beetje indrukt komt ie dan los?
Nee daar is geen beweging in te krijgen  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door