Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
De zon schijnt niet meer op het slaapkamer raam. Dus ik trek zo het raam open en dan zet ik de airco aan. (Slang moet naar buiten). Dwayne en onze kamer grenzen aan elkaar. Dus deuren tegen elkaar open zodat ook Dwayne zijn kamer gekoeld word. Dekbed overtrek hang ik in de gang zodat er geen warmte verloren gaat :)
Door charmed
Buiten veel te warm, binnen 27*C (met airco)  :-[ In de keuken nog warmer. Van mij mag het ter stond 22*C worden of koeler :)
Door Lizzy
charmed schreef: Buiten veel te warm, binnen 27*C (met airco)  :-[ In de keuken nog warmer. Van mij mag het ter stond 22*C worden of koeler :)
Met airco 27 graden? Hoe krijg je dat dan voor mekaar?
Door Pauline
Dan zal ik niet klagen.... Binnen 27 graden zonder airco, slaapkamer boven 30 graden.
Door Lizzy
Hier ook 30 graden hoor, in de woonkamer. En boven is het nog warmer, ik kan zo wel even meten maar ik denk 35 graden.
Door suzanne 1
Hier op het moment 24,5 graad binnen.  Dat is goed te doen.  Voor ik taart ging bakken was het 23 graden.....toen had ik gewoon koude voeten toen ik stil zat  :o
Door smulpaap
Opoe blieft geen hondenijsjes meer , maar de coolpack was wel even lekker aan en onder je snuffert  :biggrin2:
Heb er zelfs even zalig op geslapen
Pretletter en Co liggen samen onder de bamboestruik in het grint te maffen
Door Cathy
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb verdomme geen thermometer om mee te praten over hoe warm het is!!
Heus niet leuk!!
Oh dat is zielig  ;D
Door Mieke L.
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb verdomme geen thermometer om mee te praten over hoe warm het is!!
Heus niet leuk!!
dat is ook mijn probleem  :biggrin2:
Door Cathy
Lizzy schreef: Hier ook 30 graden hoor, in de woonkamer. En boven is het nog warmer, ik kan zo wel even meten maar ik denk 35 graden.
Ik heb gelukkig geen boven  ;) maar op het balkon is het 36*C onder het scherm , daar ga ik dus niet zitten  :biggrin2:
Door MarijeEnBoomer
Mieke L. schreef: dat is ook mijn probleem  :biggrin2:
Misschien is het wel vetwarm hier of kan ik juist trots zeggen hoe koud het wel niet binnen is!
Ik voel het als een gemis!
Jij ook?
Door Mieke L.
MarijeEnBoomer schreef: Misschien is het wel vetwarm hier of kan ik juist trots zeggen hoe koud het wel niet binnen is!
Ik voel het als een gemis!
Jij ook?
Ja echt wel een beetje! Aan de andere kant is het me dan ook weer te warm (en nu ook al te laat) om nog even snel en thermometer aan te schaffen. Morgen of overmorgen haal ik er een (als ik er dan nog aan denk) En dan zul je altijd zien dat het niet zo warm meer is  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door