Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
charmed schreef: Buiten veel te warm, binnen 27*C (met airco)Met airco 27 graden? Hoe krijg je dat dan voor mekaar?In de keuken nog warmer. Van mij mag het ter stond 22*C worden of koeler
![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb verdomme geen thermometer om mee te praten over hoe warm het is!!Oh dat is zielig
Heus niet leuk!!
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb verdomme geen thermometer om mee te praten over hoe warm het is!!dat is ook mijn probleem
Heus niet leuk!!
Lizzy schreef: Hier ook 30 graden hoor, in de woonkamer. En boven is het nog warmer, ik kan zo wel even meten maar ik denk 35 graden.Ik heb gelukkig geen boven
Mieke L. schreef: dat is ook mijn probleemMisschien is het wel vetwarm hier of kan ik juist trots zeggen hoe koud het wel niet binnen is!![]()
MarijeEnBoomer schreef: Misschien is het wel vetwarm hier of kan ik juist trots zeggen hoe koud het wel niet binnen is!Ja echt wel een beetje! Aan de andere kant is het me dan ook weer te warm (en nu ook al te laat) om nog even snel en thermometer aan te schaffen. Morgen of overmorgen haal ik er een (als ik er dan nog aan denk) En dan zul je altijd zien dat het niet zo warm meer is
Ik voel het als een gemis!
Jij ook?