Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Antonia schreef: Mogen de duimen nog even blijven draaien? Voor aankomende dinsdagmiddag staan er weer 5 bezichtigingen gepland. Twee mensen die afgelopen dinsdag zijn geweest komen nog een keer terug en er zijn 3 nieuwe belangstellenden![]()
lianneke schreef: Lees net in de krant dat de huizenmarkt een beetje aantrekt in Nederland.Nee hoor, klopt aardig. Je hoort soms dat mensen afhaken omdat de kleur van de muur niet mooi is. Zelf iets doen komt bij velen niet in het plaatje voor en als dat al gedaan zou moeten worden, moet daar dus minstens 20k door de eigenaar voor afgetikt worden. Ze zijn er nog wel hoor, de mensen met realiteitsgevoel, maar het gros denkt...owww kopersmarkt, nu dan ga ik mezelf even heel belangrijk voelen en trachten het onderste uit de kan te halen.
Ja, behalve in Oost Groningen, helaas.
Heb het idee dat al die leuke woon/huisprogamma,s op TV ook nadelig kunnen zijn.
Kopers verwachten soms dat ze een onberispelijk nieuw uitziend huis uit de dertiger jaren kunnen kopen voor een appel en een ei, en dat ze zelf niks meer hoeven te doen aan een huis dat ver beneden de prijs aangeboden wordt.
De verhouding in de markt zijn aardig scheef getrokken mijns inziens.
In het verleden misschien ook wel de andere kant op dus moeten we binnenkort toch ergens in de midden uitkomen?
Of zou dit Groningse boerenwijsheid zijn....
K&D schreef: Ja, helemaal eens. Als ze de bloempotten op de vensterbank niet mooi vinden valt bij wijze van spreken voor sommigen dinky's het huis al af.Briljant
Ik moet bij open huis altijd denken aan Koefnoen...
K&D schreef: Ja, helemaal eens. Als ze de bloempotten op de vensterbank niet mooi vinden valt bij wijze van spreken voor sommigen dinky's het huis al af.Ik lig in een deuk
Ik moet bij open huis altijd denken aan Koefnoen...
Antonia schreef: Mogen de duimen nog even blijven draaien? Voor aankomende dinsdagmiddag staan er weer 5 bezichtigingen gepland. Twee mensen die afgelopen dinsdag zijn geweest komen nog een keer terug en er zijn 3 nieuwe belangstellendenWe gaan heeeeeeeeeeeeeel hard doorduimen Antonia![]()