Ons dorp is stil. Een geheel gezin komt nooit meer thuis.
Vier kinderen en hun ouders.
Het hele dorp is in rouw. Er zijn geen woorden voor.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
chipjolie schreef: zeker onvoorstelbaar... vreselijkEn toch komen er meer mensen om het leven bij verkeersongevallen dan vliegtuigrampen. Al kan ik me goed voorstellen dat jij bang wordt om te vliegen.de neef van mijn vader is toen met die grote vliegtuigramp op tenerife met heel zijn gezin omgekomen echt vreselijk
ik ben gewoon nog banger om te vliegen nu :|
Hope schreef: Ons dorp is stil. Een geheel gezin komt nooit meer thuis.Vreselijk
Vier kinderen en hun ouders.
Het hele dorp is in rouw. Er zijn geen woorden voor.
Nynke schreef: Wat vreselijk MarloesMijn God![]()
Ik lees net op nu.nl dat er al 189 Nederlandse slachtoffers zijn![]()
![]()
Nynke schreef: Wat vreselijk MarloesVreselijk.![]()
Ik lees net op nu.nl dat er al 189 Nederlandse slachtoffers zijn![]()
![]()
Hope schreef: Vreselijk.Ik ook niet snappen....zeker niet omdat wij onszelf altijd als meer zien dan andere zoogdieren omdat we hersens hebben....en wat doen we daar dan mee
Het is zo raar, je doet je ding maar in alle rust. Iedereen is letterlijk stil hier. Het is maar een klein dorp natuurlijk en iedereen kent elkaar. Mensen doen hoen boodschappen en winkeltjes zijn open. Overal hangen vlaggen halfstok. Er spelen nergens kinderen op straat.
Maar er zijn natuurlijk ook mensen die hun auto inpakken en op vakantie gaan. Het is logisch, als ik geboekt had en ik was geen naaste familie ging ik ook. Het is alleen een heel vreemd gezicht, een vreemde sfeer. Mensen staan hun camper in te pakken terwijl de straat vol vlaggen hangt en we een uitnodiging krijgen voor een bijeenkomst vanavond.
Ik heb er gewoon echt geen woorden voor. Hoe kan de mensheid dit toch doen? Leert er nou nooit eens iemand dat bij oorlog voeren alleen maar slachtoffers vallen, en de winnaar ook een verliezer is?