Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

chipjolie schreef: zeker onvoorstelbaar... vreselijk :(  de neef van mijn vader is toen met die grote vliegtuigramp op tenerife met heel zijn gezin omgekomen echt vreselijk
ik ben gewoon nog banger om te vliegen nu :|
En toch komen er meer mensen om het leven bij verkeersongevallen dan vliegtuigrampen. Al kan ik me goed voorstellen dat jij bang wordt om te vliegen.

Wat betreft de slachtoffers vraag ik mij af in hoeverre ze echt hebben moeten lijden. Toen ik in 2006 op Kreta was, was er vliegtuig neergestort bij Athene (en ja, wij moesten daar nog langs na de vakantie in vliegtuig terug). Alle passagiers waren echter compleet bevroren doordat de lucht ijskoud is op zo'n hoogte van 10 km. Meestal gebeuren crashes met vliegtuigen niet op zo'n hoogte omdat het, als het een keer mis gaat, bij het landen of opstijgen fout gaat.

Wat mij meer angst inboezemt is de invloed van deze ramp op de oorlogssituatie in Oekraïne want wat gaat daar nu gebeuren?
Nynke schreef: Wat vreselijk Marloes  :'( :'(

Ik lees net op nu.nl dat er al 189 Nederlandse slachtoffers zijn :( :(
Vreselijk.
Het is zo raar, je doet je ding maar in alle rust. Iedereen is letterlijk stil hier. Het is maar een klein dorp natuurlijk en iedereen kent elkaar. Mensen doen hoen boodschappen en winkeltjes zijn open. Overal hangen vlaggen halfstok. Er spelen nergens kinderen op straat.

Maar er zijn natuurlijk ook mensen die hun auto inpakken en op vakantie gaan. Het is logisch, als ik geboekt had en ik was geen naaste familie ging ik ook. Het is alleen een heel vreemd gezicht, een vreemde sfeer. Mensen staan hun camper in te pakken terwijl de straat vol vlaggen hangt en we een uitnodiging krijgen voor een bijeenkomst vanavond.

Ik heb er gewoon echt geen woorden voor. Hoe kan de mensheid dit toch doen? Leert er nou nooit eens iemand dat bij oorlog voeren alleen maar slachtoffers vallen, en de winnaar ook een verliezer is?
de juf van het zoontje van een vriendin van mij is ook omgekomen lees ik net op haar Facebook. De altijd zo feestelijke laatste schooldag is daar heel anders verlopen. Ze was daar onderwijsassistent dus zo ongeveer alle kindjes en groepen kennen haar wel.
Hope schreef: Vreselijk.
Het is zo raar, je doet je ding maar in alle rust. Iedereen is letterlijk stil hier. Het is maar een klein dorp natuurlijk en iedereen kent elkaar. Mensen doen hoen boodschappen en winkeltjes zijn open. Overal hangen vlaggen halfstok. Er spelen nergens kinderen op straat.

Maar er zijn natuurlijk ook mensen die hun auto inpakken en op vakantie gaan. Het is logisch, als ik geboekt had en ik was geen naaste familie ging ik ook. Het is alleen een heel vreemd gezicht, een vreemde sfeer. Mensen staan hun camper in te pakken terwijl de straat vol vlaggen hangt en we een uitnodiging krijgen voor een bijeenkomst vanavond.

Ik heb er gewoon echt geen woorden voor. Hoe kan de mensheid dit toch doen? Leert er nou nooit eens iemand dat bij oorlog voeren alleen maar slachtoffers vallen, en de winnaar ook een verliezer is?
Ik ook niet snappen....zeker niet omdat wij onszelf altijd als meer zien dan andere zoogdieren omdat we hersens hebben....en wat doen we daar dan mee  :-X
Sterkte voor jullie dorp !
Komt wel overal dochtbij zeg, van schoonzusje zit er een collega bij...
Door Ike
Heb gewerkt vanavond....de tante van een client van mij zat met haar vriendin samen
in t vliegtuig  :'(
Het ergste was dat ze hadden geprobeerd om te boeken maar dat was niet gelukt  :'(
Heftige dingen hoor  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door