Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Monique77
Hier ook binnen en de honden vinden het geweldig !! Zelfs mijn bange poeperd gaat er heerlijk zwoel van kijken als ik hem afblaas  ;D

Morgen ook mijn laptop maar eens onder handen nemen, want die zoemt mij iets teveel (denk haren in de ventilator)

BP, bedankt voor de tip  :-*
Door Hope
Corine1981 schreef: Tegen de klok indraaien! Dus linksom!
Ik vroeg me al af waarom hij er hier telkens uit schoot  ;D
Door Eertje
Voor het mooie had ik graag een losse koppeling gehad! Vind ik persoonlijk makkelijker met opbergen.
Door zhiva
nikèdog2000 schreef: wat een kracht zit er in zeg
Ze zeggen niet voor niets dat je er een sjiwafwaf mee tegen het plafond blaast  ::)    ;D ;D ;D
Door kiara
Ga ik ook niet proberen met die kleine chi waf waf
Al hoewel laagste stand nee hoor durf ik niet
Ze weegt nog geen 2 kilo de smurf
Door Kaio
Ik heb hem ook aangeschaft als extra erbij, we hebben een grote op standaard, maar deze kan veel makkelijker mee op vakantie etc.
Eerste indruk is wel dat kwalitieit prijs verhouding echt wel goed zit. Ja de slang van mijn dure is prettiger etc, maar voor dit geld ie super, zelfs verschillende standen.
Hope schreef: Nelson vindt het echt heerlijk!
Ik heb hem ook meteen gebruikt om de konijnenrennen mee uit te blazen. Ben ik normaal met een veger dik een uur mee bezig, nu nog geen tien minuten! Top!

Ik heb nu geoefend met Nelson toen hij droog was. Normaal gebruik je hem neem ik aan als hij nat is?
En je kan hier ook mee ontwollen las ik, maar hoe werkt dat dan?
geldt niet bij iedere hond. Ligt eraan, laat het haar bij hem echt los tijdens de rui?(oja dat weet je nog niet hij is jong)
De oudste hier houdt vast, daar werkt het niet bij.
De jongste daarentegen kan ik tijdens de rui de blazer tegen de huid houden en ik heb een ontplofte newf  :biggrin2: Blaast gewoon de oude vacht eruit. Scheelt een hoop kamwerk.
Ik gebruik de blazer ook bij warm weer om lekker lucht in de vacht te blazen en stof eruit. Heerlijk vinden ze het. Dus je kunt gerust gebruiken als ie droog is.
Door Lil
Boris kon ik nooit, nooit tegenaan kammen en als ik het deed dan maakte ik het verharen erger etc. Totdat ik de waterblazer kreeg. Haren waai ik eruit (kamde ik niet eruit) en hij haart heel fijn een dag of 3 niet meer dat is echt wonderbaarlijk voor hem.

Bij Jones is hij juist met dit droge warme weer heel erg fijn, want hij rolt heel graag door zand. Dat zand blaas ik er zo uit. 's Winters ook een aanwinst, want hij heeft een mooie vacht en huidvet die hem beschermen tegen het weer en dat wil ik niet wegkammen zeg maar. Dus blazer erop en hij is weer een week of 2 haarvrij zonder dat je de talg weg haalt of de huid aanzet tot nog meer haren. Maar goed 's winters heb ik de blazer vaker nodig; het is een moddervarken.  >:( :biggrin2:
Door Kaio
euh ik heb wel vaker een compleet witte hond en een witte ik tijdens het blazen hoor
Door Lil
Kaio schreef: euh ik heb wel vaker een compleet witte hond en een witte ik tijdens het blazen hoor
mijn hond wordt juist weer zwart. Hoe ikke uitzie....  ::) :P :biggrin2:
Door Martine-Tom
M@rina schreef: Hij is ondertussen 122,99.... het dubbele van wat hij 2 weken geleden kostte....
:o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door